Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tarjosit viimeksi lapsellesi pakasteranskalaisia tai eineslihapullia?

Vierailija
13.09.2007 |

Ja sitten vielä TOOODELLA hyvät perustelut päälle!!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " tarjonnut" , kun ollaan oltu ravintolassa syömässä. En ainakaan usko, että ne ovat olleet paikan itsetekemiä. Lapsi kohta 2 v.

Vierailija
2/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokaa laitetaan pitkän kaavan mukaan. Penskat syövät samaa kuin aikuisetkin.

Korjaappas vähän asentoa kukka hatussa taitaa olla vinossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia syöty ehkä joskus viime keväänä.

Vierailija
4/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmiita lihapullia ei meillä tarjoilla ikinä. Maku on aivan kamala. Teen aina lihapullat itse.

Vierailija
5/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen päivä n. kerran kuussa. Ei kukaan siihen kuole.

Vierailija
6/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime sunnuntaina. Klo 11 huomasin että ruuaksi tarkoitettu kala ei ollutkaan hyvää ja klo 11.55 jonotin lähikaupan oven takana etsien jotain nopeaa perunamuussin seuraksi.

Pakasteranskalaisista on sen sijaan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika, emme itse tykkää niistä, mieluummin vaikka lohkoperunoita ;) Ja niitä veikkaisin että joskus viime talvena?? Muuten kyllä käytetään perunapakasteita (viipaleet, suikaleet).

Jos tarkoitus on paheksua einesruokia niin aiheutan sitten apheksuntaa; meillä syödään jotain valmista/puolivalmista muutaman kerran viikossa. Yleensä syy on se, että tullaan vauhdilla hoidosta kotiin ja kuopus huutaa jo kuistilla ruokaa.

Vierailija
7/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluina; nopeaa ja lapsen herkkua.

Vierailija
8/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee taas aivan mahdottomaksi.

Itse teen ruoat yleensä itse mutta kyllä n. kerran kk voidaan eineksiäkin syödä.

Vierailija
9/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pojan herkkua. Ne on myös kevyempiä kuin esim. mäkkärin ranskikset. Eineslihapullia en koskaan.

Vierailija
10/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei syö minun tekemiä lihapyöryköitä, vaikka itse niistä tykkäänkin. Helpommalla pääsen kun ostan kaupasta.

Ranskalaisia syödään muutama kerta vuodessa ihan lasten toivomuksesta ja yleensä tämäkin tapahtuu silloin kun isi kokkaa, mikä on pari kertaa vuodessa.

Vierailija
11/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia söimme viime viikolla, mutta ne oli itse tehtyjä paistijauhelihasta.

Vierailija
12/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1,5v. sitten? Pakasteranskalaisia ehkä puoli vuotta sitten? Sitäkään en tarkasti muista. Eivät kuulu meillä normaaliin ruokavalioon, tosi harvoin laitan tuollaista.

Vierailija
13/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskiksia alkukesästä, koska ajattelin, että lapset voisivat niitä haluta.

Lihapullia? Jaa-a, en oikeasti muista.

Ja en siis mitenkään vastusta kyseisten tuotteiden käyttöä, mutta ei niitä vain tule koskaan ostettua.

Vierailija
14/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetut versiot ovat ihan eri luokkaa kuin ne pussissa tai rasiassa myytävät. Meillä ei syödä eineksiä, paitsi Oolannin pakastelihapullia joskus.

Vierailija
15/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan syöty eines lihapullia YÄK!

Muutama kerta vuodessa 4-5? syömme eines ranskalaisia, en muista kyllä koska viimeksi.. eivät ole myöskään kovin herkullisia.

Rasvakeittimessä keitettynä ovat kyllä parempia..

Vierailija
16/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussin pussista tekee viidessä minuutissa, kaikki muut pakasteperunaversiot ovat lämmitettävissä mikrossa, jolloin valmistusaika määrästä riippuen max. 10 minuuttia.

Minusta ranskikset ovat nimenomaan hitaita valmistaa, kun pitää aina sitä uunia lämmitellä erikseen=)

Vierailija
17/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iljettäviä. teen ite. Yhden kerran tein pakaste ranskiksia, mutta eipä ne maistunut..

Vierailija
18/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti yhden pienen ranskalaispussin itselleen ja kahdelle laspelle yhteiseksi, joten ei siitä kovin montaa perunaa per nuppi tullut. Kotona ranskalaisia on syöty viimeksi puoli vuotta sitten. Yritän välttää ranskalaisia, joten tuskin niitä enää ostan, mutta mies saattaa joskus ostaa.

Eineslihapullia (kalkkunasta tehtyjä) lapset saivat viimeksi elokuun alussa. Toinen lapsista ei suostu syömään mun tekemiä, joten ei kauheasti innosta niitä tehdä.

Vierailija
19/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ne jo haiseekin niin yököttävälle, että en ikinä söisi niitä itse saati tarjoaisi lapselle.

Pakasteranskalaisia meillä syödään noi kerran kuukaudessa, yleensä nakkien tai pihvin kanssa. Ranskalaiset ovat neljävuotiaan tyttäreni suurinta herkkua.....

Vierailija
20/36 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmislihapulliakin on joskus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän