Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYS-04 Loppuviikko***

13.09.2007 |

Joku viisaampi Linkkiliisa saa linkittää alkuviikon :))

Hilu

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kerron ja iloitsen ja haluan jakaa sen teillekkin. Siskoni masussa lyö pieni sydän viikkoja 6+ :)

Heinäkuussa kuulivat ettei mitään mahdollisuutta luomuvauvaan ole ja sellainen siis nyt tulossa...

Näin osaa elämä iloisestikkin yllättää!

Vierailija
22/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ehdin luulla, et puhut itsestäsi, mutta ihania uutisia joka tapauksessa :)

Mulla on kans kaveri, joka on hoidoilla saanut kaksi lasta (joista toisella oli ensin kaksonen + yhden km:n) ja nyt syksyllä piti yrittää kolmatta. Sai kuitenki ihme oireita ja meni lääkäriin, joka puhui jo vaihdevuodet ym (35v!) ja sitten päätti ultrata: Hyvänen aika, täällähän on vauva! Tammikuussa la.

Samoin yks kerhokaveri jo kyselijöille vastaili, et kun niitä vauvoja ei voikaan noin vaan postimyynnistä tilata. Niin hällä myös la tammikuussa ja esikoinen täyttää syksymmällä 3v.

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia viikonloppuja ei tarvi tulla enää ainoatakaan. Ihan persiilleen mennyt koko homma. Kun ei mitään oltu suunniteltu ja ollaan oltu väsyneitä rankasta viikostan, tappeluksihan tää on mennyt. Tänään käytiin leffassa (Paranoija, hirrrvittävän jännittävä ja pelottava) mutta sitten meni ketuiksi loppu ilta. Ja mikä meidän iltoja riemastuttaa on tuon pojan nukkumaan saaminen!!!

Tänään on koko päivä ollut yhtä vinkumista ja märisemistä. Nukkui sentään melkein 8.30 asti mutta sitten se jo alkoikin. Ei tee yhteistyötä ollenkaan ja mikään ei passaa. Päiväunet oli tarpeen tänään kun oli niin väsynyt mutta sitäkin piti vastustaa. Lopulta kun karehduin (suutuin siis ja mustaksi muutuin), Onni nukahti ja nukkui 2h. Itsekin torkuin vähän. Mutta sitten isä soitti ja lähdin sen kanssa antiikkimessuille.

Hitsi oikeesti tuo iltaisin nukkumaan laittaminen on Onnille nykyään niin vaikea juttu. En tiedä enää mitä tässä tekis. Tai no tiedän, että pitäs molempien pysyä rauhallisena koko ajan ja olla sinnikäs muutaman päivän, niin kaikki temppuilu jäis pois. Mutta tässä väsymyksessä ei jotenkin vaan onnistu. Sitten uhkaillaan jos vaikka millä, että saadaan sen pää tyynyyn. Eikä sekään oikein auta. ----> hirrrveä riita miehen kanssa ja se painui nukkumaan jo tunti sitten.

---------------

Mari, minäkin heti luulin, että sinä olet raskaana! Mutta ihana uutinenhan tuo on joka tapauksessa.

Hyvä hyvä Jatu, kiva kuulla että muutkin on Brookelandian koukussa ollu ainakin joskus:) Muistan hämärästi Ridgen ja Carolinen ihan alkuajoilta kun ajattelin että ei kai tämmöstä sontaa katso kukaan. pian olin itse koukussa ja nauhoitttelin jos en nähnyt (90-luvulla). Äsken tuosa kävin lukemassa rohkeitten nettisivuilta jakso jaksolta, mitä siinä tulee tapahtumaan niin eipä tarvi hommata digiboxia ainakaan sen takia:D Viime vuoden keväässä ollaan Suomessa menossa ja voi mahoton mitä siellä onkaan tulossa! Jos joku on seurannut joskus Tunteita ja tuoksuja sarjaa niin siitä nyt on revitty sitten boldiksiin henkilöitä. Kun ei Ridgen ja Brooken naimisiin menot kertaa tuhat enää riitä.

Taitaa olla se aika kuukaudesta, jolloin tuo miehekäs (lainaan Ampin nimitystä miehen puolikkaasta) ärsyttää ihan hillittömästi. Oli aivan sairaan hauskaa käydä lenkillä viime sunnuntaina serkun kanssa, kun puhuttiin just tästä että kummatkin ollaan ihan viime aikoina huomattu että se järjetön vitutus, mitä miehiin kohdistuu, toistuu säännöllisin väliajoin:) Mä olen huomannut sen vasta ihan tässä äskettäin ja osaan jo ajatella, että aha, tää on taas tätä - menee ohi ja kohta tuo ukko tuntuu ihan jees tyypiltä:) Mutta ei siis tällä hetkellä tunnu siltä ollenkaan.

Tässäpä tätä paatosta taas. Huomisen kun vielä jaksaa niin sitten pääsee töihin:)

T-P

Vierailija
24/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan BB:tä. Mikähän tollasissa sarjoissa kiehtookaan, kun kuitenkin hävettää edes myöntää kattovansa moista.

Oltiin sateisella mökillä, mutta oli se silti ihan kivaa. Kotiin tullessa huomattiin, että naapurin uudet asukkaat on jo remppapuuhissa ja meillä on kamala tärpätin katku:(

Tiedättekö mitä, ostin ekat joululahjat:) Mammuttimarkkinoilta hankin kummilapsille PlayDoh-muovailuvahoja, kun olivat puoleen hintaan.

Menen syömään ja sitten joko pihahommiin tai hinnottelemaan viimeisiä kirppiskamoja...

T: Ynis

Vierailija
25/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä pyörii monenlaista..Pe olin Itiksessä päivällä 3tuntia,piti saada itelleni kengät,takki tai laukku-vähä niinku lohtulahjaks,mut ei löytyny.Eilen kävin vaihtamassa typylle ostetut housut ja kauhulla vaelsin ihmismassassa-täytyykö nyt shopata aina lauanataina?!voi kamalaa!!

Aamulla typy tuli viereen pötköttömään.otin kädestä kiinni ja mieleen tuli kun pieni vauvanyytti tuhisi vieressä ja puristi sormesta..Itku tuli,miten se noin äkkiä kasvoi? :-(

Vauva unia olen muutenki nähnyt..Kai tämä kotielo on nyt lopullisesti ohi.Tosin sängyt,hoitopöydät ym.jää vielä säästöön.RAttaita vielä tarhamatkoilla tarvitaan kun väsynyt neiti ei välttämättä kävele yhtään!JA kantaa ei jaksa!

Vkl on menny tasasen kireissä tunnelmissa,kai tämä muutos stressaa..

Eilen piti mennä kavereiden pienen 1v syttäreille,mut sankarin äiti sairastu ripuliin :-( Samalla kyllä pääsin pähkimästä uskallanko itse flunssassani mennä juhliin..Olo ei siis ole paras töiden alotukseen mut ei auta,pakko mennä!Kun ei vaan typy sairastus!

Nyt saunaan..

jatu

Vierailija
26/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihkuttanut koko päivän. Ruskan värit kyllä hehkuvat hienosti. Yleensä syksystä saa energiaa, nyt juuri ehkä ei.

Jatun töihinlähtöfiilikset tarttuivat (noin yleisellä tasolla). Tsemppiä huomiseen!

Marsipaani mielessä ja erilaiset kakkkukoristeet. Antsa sattui näkemään, kun surffailin kakkusivuilla ja innostui: " Tiikelikakku, tiikelikakku!!" Toivottavasti ei pahasti pety, kun äiti ei _ihan_ samanlaista saa aikaiseksi ;)

Illanjatkoja!

Saamuska♥

Vierailija
27/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkuja täältä ruskan ja porojen keskeltä! Kohta lentelen sinne etelään, ihanaa päästä tästä hullunmyllystä vähäksi aikaa muihin ympyröihin. Menen parin pvän kurssille Helsinkiin ja olen kaksi yötä keskustassa, kipii!

Kertokaas minulle mistä löytyy parhaimmat valikoimat synttäreihin? Hakusessa ois viidakkoteemaan lautasia, servettejä jne. Onko keskustassa Tiimaria? on varmaan isommat valikoimat kuin meillä pohjoisessa sielläkin. Onko Stockalla jotain osastoa mistä voisi löytää tai Sokoksella?

Sitten ois hakusessa FisherPrisen Imaginext sarjaa, etsin dinosauruksia ja Jungle-sarjaa. BR-leluissa ei ainakaan ole. Stockmannin uusi myyjä ei löytänyt hyllystä. Jos joku on pongannut, ois kiva jos kertoisi, ettei tarvii kaikkia putiikkeja kiertää.

Palaan asiaan pian.

Tuttis kera Nyttysen ja ööö...mikäs isomman " nimi" täällä olikaan? Esikoinen? Miten niin nolona ei ees muista...kumpa jaksaisi tsempata koneelle, työ vie kaikki mehut ja kone ei jaksa innostaa iltasella. Sähköpostin sentään luen useammin.

Vierailija
28/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä odotusaula oli täälläkin päin. Mutta meninkin ensin s.postiin ja siellähän se aika kului ihania synttärikakkuja katsellen. Kiitti linkistä!

Rosan ruuat edelleen tauolla. Kuumeili to jolloin olisi pitänyt suunnistaa Treelle lääkäriin. Uusi aika nyt sitten myös torstaiksi. Täysi A4 mukana kysyttäviä asioita (voi lääkäriparkaa..). Rosan iho on mainiossa kunnossa. Syytä ollakin, kun 4xpäivässä rasvataan.

Sini, pieni kiusankappale. Ihan oikeesti. En tiedä onko uhmaa vai mitä mutta siskonsa kimpussa on Ko - ko ajan. Sini vaatii huomiota ja aikuisen leikkiseuraa. Mutta en jaksa öisin alkaa laittaa pyykkiä, ruokaa, siivota jne.. Toivotaan että tämä vaihe menee pian ohitse.

Miehen mummo haudattiin eilen. Kuoli viikko sitten pe. Mies on jakasanut yllättävän hyvin. Etukäteen pelkäsin, että mitähän siitäkin surutyöstä tulee, kun mummonsa kanssa mies on kasvanut. Täytyy tunnustaa että hautajaiset olivat itselleni henkisesti helpot. Kun ei pystynyt keskittyä ihmisen muistamiseen ja puheiden kuuntelemiseen. Energia meni täysin kirkossa Rosan hiljaisena pitämiseen (Sininhän vaientaa rusinapaketilla) mutta Rosaa ei kovin kauaa tutuilla jääpalatikuilla vaienna. Etenkin kun keksi kaiun.. Ja sai hikan, huuteli sitten hikka, hikka ja hienosti kuului.. Ja kun syömässä oltiin, Pappi samassa pöydässä, niin Rosa huuteli Nj mukinsa kanssa iloisella äänellä KIppis, Kippis.. Ei olisi pitänyt kilistellä maitolaseilla tyttöjen kanssa kotona.. Tytöt kyllä käyttäityivät tilaisuuksien ajan hyvin. Mutta töitä sai tehdä. Siunaustilaisuudessa aika kului hyvin värityskirjojen parissa.

Tämän omanapaisen viestin jälkeen, nukkumaan! Ajatuksissa olette! :-)

Lila75 ja tytöt 1,6v ja pian 3v.

Vierailija
29/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies oli koirakokeissa. Huonosti meni. Tänään on ollut koko päivän kaverinsa kanssa metällä. Mutta aamusella kyllä laitteli tiskejä ja perkas ja pakasti pari ämpärillistä puolukoita. On muutenkin nyt havahtunu laittamaan ees tiskejä.

Illalla keskusteltiin taas.

Sitten sain vierihoitoa eli yleensä nukutaan hyvin erillään (samassa sängyssä kylläkin) ja omien peittujen alla ja nyt kainalossa.

Kävin läpi isot laatikollisen anopin säästämiä kamppeita. Löytyi sellaisiakin, jotka kävi heti esikoiselle. Sanoinkin, että harmi, kun en ennen muistanut, mutta onneksi meillä on käyttäjiä. Esikoinen tuumi, että niin on ja voi vielä tulla lisääkin.

Tein Lapuan hillaa eli porkkana-karviaismarjahilloa. Turhan iso työ, mutta ihan hyvää tuli. Eipä tarvi sitten aina olla miettimässä, että mitä laittais täytekakun väliin tai esim jos tekee vohveleita tai lättyjä.

Alli. joko suuri päiväsi oli?

Simam. Entä sinun koitoksesi?

Jatu. Tsemppiä huomiseen ja koko viikkoon!

T-P. Mäkin vastasin s-postiin, muttet ilmeisesti saanut sitä. Teksti löytyy myös Saamuskan viestistä.

Hyvää yötä ja kivaa viikkoa!

aamulla onkin oltava heti asialla, että ehdin pienten kanssa naapurikuntaan Iikan verikoetta ottamaan.

T@hti

Vierailija
30/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista on meneillään...kyllä sitä tippuu kärryiltä kun ei käy lukemassa säännöllsesti...

Hei pakko muuten sanoa ja kehua: jos haluatte nami ruokaa, ostakaa pakastealtaasta Pirkan porojauhelihaa ja tehkää siinä olevat Pyhätunturin pihvit. Lyhyesti kuvailtuna siihen tulee väliin kylmäsavuporosiivuja ja juustoa väliin, siihen pippurikastike ja itse tein lohkoperunoita kaveriksi. kastike mustaviinimarjahyytelöllä oli ihan ok, ei maailman paras, mutta erilainen ARKIRUOKAAN verrattuna. Pikkuveljeni kehui jopa ruoan voittavan ravintolaruoat. Arvatkaa vaan kehuiko lapset, nuo mokomat ranttumaakarit. Sillä kutsuinkin veljen syömään, hän kun ees arvostaa mun sapuskoja. Samasta jauhelihasta tulee kuulemma hyvä pyörykätkin. Pojille tein ilman noita välijutskia mutta silti tapellen toinen söi ja Nyttynen ei ees suuhunsa laittanut, yllättäin. Päiväkodillakin oli 3 pv syömättä viime vkolla sinnillä, kun ei ollut mieluisaa :/ Saa nähä mitä puntari näyttää, vauvapyöreys alkaa kadota ja vauhdilla... Miten se kaikkisyövä muuttuukiin yhtäkkiä niin nirsoksi että tekee mieli karkottaa Etiopiaan välillä koko muksu? Aina vonkuu, mitä tuo on, mitä tämä on, en syö lihaa, mitä tuo musta on, onko tässä pippuria, en syö....Plaah.

Hilunki, saa nähdä onko meilläkin sama juttu neuvolassa, ettei tee mitään. On ihan tuurista kiinni. Kaikki kehuu aina niin kiltiksi (ulkonäkö pettää ja pahasti) mutta jos hän ei jotain halua tehdä niin ei varmaan tee ja koittaa aina veljen varjolla liisiä kaikesta ettei vain tarvii siivota jne. Meillä on pelkkä terkkatarkastus, lääkäri milloin lie ees katsonut. Säästetään joopa joo.

Jatukin on töissä. Muistissa on nuo ensimmäiset päivät. Äidille se on paljon vaikeempaa, ainakin yleensä, jos yhtään lohduttaa :) Työniloa ja nauti ruoka- ja kahvitauoista, ne on kai töissä käymisessä ihaninta ;)

Enkelille tsemppiä autokouluun! Hurjaa ois ajatella ettei ois korttia, nyt moni tuttu mullakin ajaa korttia, ovat ollet melkoisen monta vuotta " vankina" kotona, kun ei oo korttia ja ei välttis linkkayhteyksiä kerhoihin jne. Minin ja äidin öihin toivotan parempia näkymiä ja rauhallisia unia, jotta sitten jaksaa arjen pyörittää...

TeePee, toivottavasti Onskan rohinat ja korinat häviää flunssan mukana pois. Paranemista mokomaan tautiin toivottelen, toivottavasti risat saadaan kuntoon ja olotila helpottuu jos niitä operoimaan päädytte. Kurjia pienilläkin nuo jutut. Sinä oot vissiin kuntoillut oikein urakalla kun housutkin tippuu?! Minä olen tsempannut nyt kans, ihan järkky olotila kun on lihonut paljon. Tällä vkolla oon käynyt jumpassa (oli tooosi tehokas ope), tunnin sauvakävelyllä ja tänään 1,5t salilla. Ruoan kanssa taistelen, paljosta olen luopunut mutta tuo makean himo. jos on karkkia saatavilla, niin en osaa olla erossa :( Eikö tähänkin ois jotain laastaria? Miehellä kun on nikotiinilaastarit niin eiks mulle voi olla sokeri tai suklaalaastarit???

Ynikselle mahan kanssa paranemista. Koitahan osua purkkiin :D

PiLellä on remppahommia näköjään urakalla, muistelinkin että s-postissa oli keskustelua muutostanne.

Ayap, BB-fani ilmoittautuu. jos en jaksa (mies vallannut makkarin töllön) niin sitten luen netistä juttuja. Siihen vaan jää koukkuun. Onko järkee hankkii itselle väsymys ja olla naattina töissä melkein joululle asti??? Ei kai, mutta se vaan saa ajatukset pois töistä ja arjesta.

TeePeen juttua jatkan, kun luen samalla palstaa eteenpäin. Aika hurjaa olla ilman töllöä. En tiiä mitä sitten tekisi. Mun rentoutuminen on illalla töllön ääressä kun lapset laittaa nukkuun, en todellakaan siivoa tai tiskaa illalla. Ellei kerkee aiemmin, niin olkoot (tässä vertaan siis työkamuuni, en sinuun...hän jaksaa ja jaksaa aina nipottaa joka asiassa, mua jo uuvuttaa ajatuskin). Ois varmaan aikaa parisuhteelle, mutta jos tää netti on olemassa, niin sitten kisailtais varmaan siitä, tuskin elämä muuttuisi ruusuiseksi ja puhuttaisiin asioista, kun ei ennekään niin oo tehty.

Uuh, nyt en jaksa enää kirjoittaa, pakko mennä unille. Aamulla on neuvolakoitos edessä, pitäisi saada nuo mussukat ylös ennen seiskaa ja syömään aamupala. Hoidossa ei sitä saa kun menee yli puoli yhdeksään, on sekin sairasta nipotusta. Esikoista käytän näytillä samalla, kun hänen jalat on musta niin sisäänpäin, ärsytti vaan terkan tyyli, kun alkoi tentata, onko kengat lintassa, plaa plaa. En mä sellasia oo tajunnut katsoa koskaan. Ja siksihän sinne vien että ne arvioi onko ne sallituissa rajoissa vai ei...voivat olla normaalitkin, mistäs pirusta mää tiiän. Toivottavasti ei ala änkyttää esikoisen kuulokoetta, siihen ei tuu suostumaan vieläkään,sen tiiän. Saa nähdä miten Nyttysen sitten käy, malttaako olla kun veli mukana. Toisaalta huono idea olla molemmat mukana....toisella harmittaa kun toinen saa leikkiä...

Kauniita unia siskot!

Tuttis kera täystuhojen