Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Jouluvauvelit torstaille!! ***

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pikkuhiljaa rupeaa huomaamaan että raskaana on!

Öisin näköjään ihan kevyesti vedän 9 tuntia unta kaaliin ja silti herätessä on höntti olo ja paikat tuntuu hiukka puutuneilta. Massukin on pyöristynyt nätisti :-) se on hassun muotoinen, navan yläpuolelta tunkee ulospäin mutta alapuolelta ei niin paljon. Ennen massu on aina ollut jotenkin " tasaisempi" !

Tänään mulla on kova homma: Saada 3-vuotias poika parturiin suosiolla ;-) ! On sitä mieltä ettei mene. Pulisongit kasvaa poskille ja muutenkin muistuttaa röllipeikkoa joten ei ole vaihtoehtoja ;-) !

Mennään poitsun kanssa nyt aamusta heti kun on tyttö viety eskariin, itsepalvelukirpparille tonkimaan josko vaikka uuden kurikset bongattais, varakurahousut kun paljastuivat haaroista reikäiseksi...

Mun tilanteesta, oon kotona ja lapset on 3pv hoidossa/vko. Mun piti alun perin olla työharjoittelussa (oon opiskelija) mutta kun mulla on tää raskaus jo näin pitkällä ja selässä vikaa niin en olis pystynyt työharjoitteluun (joka piti olla hotellissa) ja päädyttiin siihen ryhmänohjaajan kanssa, että jätän koko lukuvuoden väliin ja ehkä sit ens syksynä meen iltaopiskelijaks pariks illaks viikossa jos kaikki menee hyvin. Tunnen samaan aikaan jatkuvaa syyllisyyttä siitä, et lapset on 3pv hoidossa (etteivät menettäisi hoitopaikkaa jota olen metsästänyt yli vuoden) mutta toisaalta ihanaa rauhaa ja helpotusta siitä, että olen toisinaan yksin kotona!! TYttöhän on eskarissa joten hän olis joka tapauksessa joka päivä 4h siellä ja pojukin on 3,5v ja kaipaa vähän enemmän actionia kun mitä äiskä tarjoaa. Älkää tuomitko :-P

Ihanaa torstaipäivää, kaunis ilma ainakin Espoossa...! :-)

Vierailija
2/5 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää taas menty sellasella lennolla että huh huh! Täällä on ollu juttua sokerirasituksista ja kuivausrummuista...Sokerirasitus mulla on ens viikolla..saa nähdä miten käy. Pissassa ei oo koskaan sokrua ollu ja ylipainon takia sinne minäkin joudun. Tyttöjen kanssa arvot on ollu hyvin ali rajojen. Mulla tulee yleensä sen 2-3 verikokeen välissä todella huono olo noin 5minuutiks..vähän jännittää kun nyt mulla tulee oleen lapset mukana siinä vaiheessa!! Mies tuo ne mulle varmaan siinä toisen tunnin paikkeilla, että pääsee ite töihin. Ihan aamusta en viitti ottaa kun on niin aikasin ja 3h lapsetkaa ei jaksa neuvolan leluilla leikkiä ;) Mä oon aina saanu sitä cociksen näköstä litkua..nyt paikka on vaan eri ja alko jännittää jospa saankin sitä monen kauhistelemaa sokeriplitkua!!!

Mulla muuten jäi ekasta rasituksesta kaameet traumat kun mun käskettiin antaa myös pissanäyte!!!! Oikeasti miettikää meinasinko kuolla kun aika oli vasta 9:ltä!!! ja sitä ennen ei saanu päästä pissalle. Sit ku pääsin sisälle niin anto heti vaan juotavaa ja mä että mites se pissa...ei kuulemma enää vuoteen oo tarvittu! Sanoin muutaman erittäin ruman sanan ja täti varovasti että haluatko käydä nyt ennenko juot?! TODELLAKIN!! Neuvolaan soitin myös palautteen kera! Vähän tuli sellanen olo että onko muut äidit vaan antaneet vahingon kiertää!!?? Musta se eka lasillinen maistuu aina tosi hyvältä ja viiminen todellä ällöttävältä ;)

Meillä ei oo kuivaurumpua ja ennen en oo moista halunutkaan. Meillähän olis ollu hyvä mahdollisuus hankkia kun tää talo rempattiin ja uusittiin täysin. Muttei moista sähkösyöppöä haluttu...Vaan nyt ajatus 5 ihmisen pyykistä ja sen kuivaamisesta saa mut harkitsemaan asiaa hyvin vahvasti!! Mies toistaseks laittaa kädet korville ja alkaa möliseen ettei muka kuulis ;D mut jatketaan..hih! Kesällä mitään väliä kun saa pihalle mut kyllä talvella, syksyllä ja keväällä alkaa kuivaustila loppua kun se 5 tulee pyykkiä tekemään. Saa nähdä kuinka käy =)

Masussa oli eilen onneks aikamoiset bileet..tässä on jo pidemmän aikaa menty niin vähillä rauhallisilla touhuiluilla että lievä huoli jo oli että kuinka nyt noin rauhallinen!! Yhtään en osaa sanoa miten päin tuo vessikka tuolla masussa on! Veikkaan että joko poikittain tai perätilassa!! Niin oli tuo kuopuskin kyllä vielä näillä viikkoilla ja monta jälkeenkin vielä!

Vauvanvaatteille en oo vielä tehny mitään enkä oo hetkeen hankkinu lisääkään. Pinnis on edelleen varastossa jne..eli kaikki vauvankamat löytää paikkansa varmaan vasta sitten joskus marraskuussa?! Tai ehkä pitää pikkasen aikasemmin et näkee puuttuuko jotain ja aiheuttaako hankintoja =)

Jepulis..lapsille laittaa aamupalaa =)

masumies 28+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas menny vaikka miten pitkä aika ilman palstailua, varsinkaan pinoutumista... Jotenkin nuo päivät menevät tätä nykyä niin vauhdilla jotta ei taho perässä pysyä.

Nyt kun nuo vanhemmat neidit on aloittaneet kerhon niin on kotiäidilläkin " ohjelmaa" monena päivänä kun on 4krtaa viikossa kerhokuskaukset. Nytkin vanhimmainen menee puol 1 kerhoon. Vienkin sitten nuorimmaisen veljen vaimolle hoitoon jotta päästään keskimmäisen kans verikokeisiin... Ei taho onnistua ottaa 3-vuotiaalta näytettä, varsinkaan jos siinä sivussa pitäis kattoo 1veen perään :)

Huomista odotellaan koko porukalla, lähdetään Katinkultaan vähä lomaileen!!! Alunperin oli tarkotus että ollaan koko perhe vkonloppu siellä ja minä jäisin sitten lasten kans jatkaa lomailua kun mahdollisuus olis olla perjantaihin asti, mut en tiä miten tuo ukko pääsis pois ja taitaa olla tuo reilu 300km liian pitkä matka yksin sitten ajella kotia lasten kanssa. Voi olla että sumplitaan mummalan väen kanssa jotenkin toi homma niin ettei tartteis vielä su lähtä pois, mut ku niilläkin on jo auto täynnä ja suuntakin on valllan toinen nii ei kyydityskään onnistu.

(.) Kävin tässä pari päivää sitten vähä reilumman kävelylenkin ja totesin että seuraava kerta tulee sitten joulun jälkeen... Oon nyt yrittäny ottaa rauhallisesti, eikä kipeitä suppareita ole tullut ja siks uskaltauduin reippailemaan tuloksella että yö meni unetta ja suppareissa kärvistellessä :( Kateeks käy sellaset mammat joilla supparit ei vaivaa odotusaikana, veljen vaimokin pystyi harrastamaan liikuntaa loppuun asti.

Ihmetyttää vieläkin ne kelan paperit kun minähän en ole saanut neuvolasta vielä minkään näköisiä lappusia... Ja seuraava käynti on vasta lokakuun alussa, jotkut joulukuisista kun ovat tainneet jo pakankin saada, enkä minä edes hakulappuja?!? Onko muita jotka ei vielä ole niitä saaneet???

Joops mut nyt tämä mamma lähtee ruuan laittoon että ehditään syödä ennen kerho/hoito/labrareissua...

Voikaa hyvin mammat ja masukit!

toivottelee daisy82 rv 26+2

Vierailija
4/5 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa täällä olla tukalaa liikkuminen. Imuroitiin ensin päivällä tuon yksivuotiaan kanssa ja sitten leikitty sisällä ja kun lähdin nukuttamaan vaunuilla, niin pikkusen lujaa otti mahaan, ei supistellut vaan sellaista vihlontaa..inhottavaa. Olin kaksinkerroin tuolla vaunuja työntäen. Huomaa muutenkin kun on kävellyt vaunujen kanssa vähän pitempiä lenkkejä, niin seuraavana aamuna tuntuu tuolla alhaalla kuin luut olisivat rikki!! en osaa selittää, mutta kipeä on alapää...

Mulle tehty siis kaksi sectiota -05 ja -06 ja nyt tulossa kolmas suunniteltu.. pelkään eniten kohdun kestämistä noista leikkaus arvista.. no onneksi sitä seurataan äitipolilla. tosin seuraava aika on vasta kolmen viikon päästä.

Tukivyötä käytän kaiket päivät, tuntuu auttavan ainakin vähän.

Nyt palaa pian pannari uuniin..

myy07 ja masuvauva 25+5

Vierailija
5/5 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myöhään tulin vilasemaan juttuja. On ollu niin valtavasti kiireitä niin töissä ku siiviilissäkin, ettei oo ehtiny edes täällä pyörähtää.

(.) parin päivän aikana on tullu vaappuminen kuvioon, jaksan kyllä ihan hyvin työpäivät ym. mutta kävely alkaa olla hieman ankkamaista. Ulkopuolisetkin huomauttelee. Eikä oo edes kipuja, mutta kun joku pistää vaan vaappumaan. Katsoin tänään kaupungilla yhtä äitiä joka oli varmasti paljon minua pidemmällä, ei vaappunu.... kai sitä on tämmöinen vaivaisakka

Kai sitä pitäs nukkumaan ruveta, että jaksaa taas aamulla töitä tehdä

P-M 26+4