Miten ne asiat ovat ratkenneet, joihin olette täällä palstalla kysyneet neuvoa?!
Välillä aina käy mielessä joku täällä käsitelty asia, ja sitten että mitenköhän ap:lle sitte loppujen lopuksi kävi.
Itse en ole sen kummempia kysellyt, joten en voi vastata :)
Kommentit (3)
miksi teillä kaikilla muilla " isällisillä" on oikeus perintöön, mutta mulla " isättömällä" ei olisi? Monet sanoivat mun olevan hävytön, kun haluan syödä nuorempien siskojeni perintöä pienemmäksi ja ettei mulla ole lainkaan häpyä, kun sekaannun joidenkin elämään. Ajattelin silloin, että noinko oikeasti kaikki ajattelevat? Harmi vain, että olin juuri silloin ekaa kertaa palstalla enkä tajunnut, kuinka sairasta sakkia täällä hiihtää.
Voitkos vielä vaatia sitä, että tutkitaan dna:n avulla isyys ja sitten saat perintösi. Olisi oikeudenmukaista. Ehtiikö vielä. Ota selvää.
isään, joka ei ole suostunut 31 vuotta sitten tunnustamaan mua. Haukuitte mua kullankaivajaksi ja että olen vain perinnön perään. Nyt isä on kuollut ja en saanut penniäkään. Hän oli viimeisinä päivinään kertonut katuvansa sitä, ettei tunnustanut mua. Leski kertoi tämän minulle ilmoittaessaan isäni kuolemasta ja aijoo, siitä etten saa penniäkään, koska virallista tunnustusta ei tullut. Happy?