Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ollut WTC torneissa, olisitko selvinnyt hengissä?

Vierailija
12.09.2007 |

Tai jos olisit ollut Estoanialla, niin olisitko selvinnyt hengissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä kerroksessa olisin ollut töissä tietenkin. Mutta ellen olisi ollut ihan niissä ylimmissä kerroksissa töissä olisin varmaan selvinnyt, sillä olisin juossut alas rappusia niin nopeesti kun pääsen. Ja en olisi välittänyt pomon tai muun käskystä jäädä sinne paikalle.

Estoniasta en välttämättä, sillä olen huono uimari, menen helposti paniikkiin vedessä. Toisaalta, paniikkitilanteissa musta löytyy yllättäviäkin voimia ja sisua, eli ehkä sen avulla ja hyvällä tuurilla olisin selvinnyt jos olisin siellä ollut.

Tsunamista en ehkä olisi selvinnyt, mutta toisaalta, noi kaukomatkakohteet eivät koskaan ole olleet niitä mun lemppari matkakohteita.

Vierailija
2/4 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tietää olisinki selvinnyt vaikka olenkin entinen Mm-tason huippu-urheilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene niin aikaisin töihin.

Muuten selviäminen olisi riippunut siitä, missä kerroksessa olisin sattunut olemaan. Todennäköisesti kuitenkin olisin lähtenyt pois siitä kerroksesta, jossa olin. Reagoin tosi herkästi tilanteisiin, joissa koen olevani vaarassa. Jotkuthan jäivät kerroksiin jääden odottamaan jotain pomon käskyä poistua talosta.

Estonialta tuskin olisin selvinnyt. Olen huono pitämään puoliani. Lisäksi stressaannun helposti. Jos olisin ollut paleltumaisillani kuoliaaksi, olisin varmaan ajatellut, että en ikinä selviä tai että en ikinä kestä, koska pelastumisesta ei ole varmuutta.

Toisaalta ihminen voi saada hätätilanteessa yllättäviäkin voimia.

Vierailija
4/4 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit melkoinen ihme, jos olisit totta.

Eikös Tsunamissa kuollut joku, joka selviytyi WTCstä vai selviytyikö hän Tsunamistakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi