kesken taisi tämänkin raskaus mennä :(
Huomasin nyt illalla kun menin saunaan että housut oli veressä. Eilen oli vähän menkkamaisia kipuja selän puolella, tänään myös alavatsassa sekä selässä.
Verta oli tullut kylläkin vähän, mutta rinnat ei ole enään yhtään kipeät.
Nyt on tullut ihan pari tippaa verta.
Tänään oli kyllä pahoinvointia vähän iltapäivällä.
Asennoidun jo siihen, että keskenmeno tuli taas.
Viimeksi helmikuussa meni kesken rv 9.
Nyt rv 6 huomenna olisi täynnä.
Olen niin pettynyt, itkuakaan ei tule! Se tuntuu kaikkein pahimmalta.
Varasin huomiselle gynekologille ajan, jos ultrassa näkyisi jotain. Jos ei niin saa ottaa hormoonipitoisuuden ja sit ma uudestaan jos vuoto ei ala lisääntyä.
Onnea kaikille muille odotukseen!
Kommentit (4)
Mutta tämä ei kyllä jatku. Vuotoa jatkui yöllä vähäisenä ja nyt aamusta kovat kivut alavatsassa ja vuoto lisääntyy.
Meen käymään päivystyksessä heti nyt aamusta niin saan nopeammin todettua tämän keskenmenoksi.
Spontaanisti itsestään lähtenyt tyhjentymään.
Kävin labrassa ja ma uudestaan. Haluavat varmentaa ettei ole kohdunulkoinen raskaus.
Menkka kipuja on jonkun verran mutta vielä olen ilman särkylääkkeitä selvinnyt.
Haikea ja surullinen olo, mutta positiivista pitää hakea aina! Onneksi en ehtinyt nähdä sydämen lyöntejä kuten viime keskenmenoa ennen. Onneksi ei tarvitse kaapia tai lääkkeellistä tyhjennystä. Kaapimista eivät kyllä enään tekisikään mulle kun on sen verran monta kertaa kaavittu.
Mutta oikein ihanaa syksyistä odotusta kaikille! Hengessä olen teidän mukana ja peukkuja pidän!
Erityisesti nyt syyskuussa vauvan saaville! Olin hetken mukananne alkuvuodesta.
Nyt taas toukokuisista tippuneina.
Toivon että liitytään taas viim ens syksyläisiin :D
Osanottoni. Voi ihme, minkä se luonto sitten parhaaksi katsookaan...
Älä uuvu kuitenkaan, itkut pitääkin itkeä, mutta aina tulee uusi mahdollisuus!!! Tsemppiä sinulle kovasti!
älä nyt kuitenkaan vielä menetä toivoasi. voihan olla että tuo on ihan harmitonta vuotoa. sehän on varsin tavallista alkuraskaudessa että vuotoa tulee. hyvä että pääset asian tarkastamaan kunnolla ultraan. tulethan sitten kertomaan miten kävi. toivon todella että kyseessä olisi vain joku normaali alkuraskauden vuoto.