Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa etelään esikoisen isyysloman aikana?

Vierailija
23.10.2008 |

Eli mies haluaa lähteä etelään isyysloman aikana, koska se on siis lomaa. Mitä mieltä olette? Minä ja vauva siis jäisimme kotiin. Mies tosin lähtisi vain viikoksi ja olisi kaksi viikkoa kotona.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee viettämään isyyslomaa Thaimaahan, niin äiti voi yhtä hyvin lähteä myös ja jättää lapsen isälle.. Joopa joo.

Itse odotan esikoista ja jos mies tuollaisen tempun tekisi, niin tosiaankin voisi samantien kerätä kamppeet ja jäädä sinne.

Vierailija
22/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kyse, jos olettaa miehen viettävän ISYYSLOMANSA vastasyntyneen lapsensa kanssa.

Oma mieheni olisi kyllä lentänyt pihalle jos olisi tuollaista tehnyt. Toisaalta olen mieheni vähän paremmin valinnut ja siitä syystä juhlittiinkin juuri 15-vuotis hääpäivää.

Ukko vaan äkkiä pihalle, kun ei vaimon pillin mukaan pompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä tajua miten pystyit sen tässä tapauksessa kääntämään naisen syyksi... Minä näen asian niin, että erot ovat yleisiä koska isät ovat ilmeisen kypsymättömiä, itsekkäitä ja vastuuntunnottomia.

Jos isä lähtee ISYYSlomalla pitämään hauskaa kavereiden kanssa ulkomaille, niin se on sinusta ok ja muuten mies pomppisi naisen pillin mukaan?

Tarkoittaako tämä sitä, että nainen sitten vastaavasti äitiyslomalla saa pitää omaa kivaa ja isä hoitaa vauvaa kotona? Missä vaiheessa vanhempien on tarkoitus olla yhdessä kotona? (tiedäthän, noin niinkuin perheenä)

Vierailija
24/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä häntä puolustelevat naisetkaan ole kovin fiksuja; minä olen "vain" yhden helpon lapsen äiti, mutta esikoinen on aina esikoinen ja monet yöt tuli itkettyä kun en pystynyt nukkumaan, odotin vaan kauhulla että koska vauva seuraavan kerran äännähtää. Olin niin rätti että aloin kuulemaan omiani ja yöllä näin painajaisia.

Vierailija
25/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysloman ainoa oikea käyttötapa on olla isänä vauvalle.

Vierailija
26/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä raskaudenajoituksessa mestari. Kuinka sen isyysloman saa aina osumaan hirvenmetsästysaikaan?

Ei haittaa, hyvä mies ja isä lapsilleen.

Vierailija
27/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että kyllä sitä äiti yhden lapsen kanssa yksikseenkin pärjää, mutta minusta oli ainakin aivan ihanaa että mies oli isyyslomalla ja hoiti esim. kaupassakäynnit, kun lapsi oli ihan vastasyntynyt. Ei tuntunut kivalta ajatukselta lähteä raahaamaan pientä rääpälettä markettiin, varsinkin kun kyseessä oli vielä esikoinen jonka kanssa oli hieman vauhko muutenkin, päivärytmi ei ollut vielä kehittynyt jne.

Vierailija
28/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen isyysloman voi pitää äitiysloman aikana lapsen synnyttyä millon vaan eli eipä siinä kauheesti ajotusta tarvita...

Vierailija
29/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysloma on perhevapaa, joka on tarkoitettu perheen kanssa olemiseen, ei muuhun. Työnantajan on pakko antaa perhevapaata, mutta ei lomaa johonkin dokausreissuun kavereiden kanssa.

Vierailija
30/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei siis kuuna päivänä olisi voinut noin naurettavaa ideaa tulla mieleenkään. Ihan rehellisesti. Jos asia on sun mielestäsi ok, niin siitä vaan...

Vierailija
31/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa olen kyllä vaimon "puolella", jos avioero tulee. Miehen asenne on aivan kamala. Joka viikonloppu käy kavereiden kanssa baarissa tsekkaamassa tarjontaa, viikolla bisnestuttujen kanssa baareissa. No, itsepä sen miehensä valitsi.

ap

Vierailija
32/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on isyysvapaa. Se on vapaata töistä, mutta on jokaisen perheen päätettävissä, miten se perheessä käytetään. Isyysvapaan idea vähän ehkä katoaa, jos häviää kavereiden kanssa etelään. Mutta kai te osaatte ratkaista asian perheessä.

Vierailija
33/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies olisi etukäteen varannut loman ja lähtenyt sinne, niin mulle olisi kyllä pitänyt palkata kotiin joku auttamaan ihan perus-asioissa. vaikean synnytyksen jäljiltä olin ihan paskana, hemoglobiini varsin alhaalla, liikkuminen vaikeaa. sekä tietty esikoisen äitinä pihalla kuin lintulauta, väsynyt ja hyvin hämmentynyt.

Vierailija
34/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni, joka on pk-yrittäjä, ilmoitti ihan suoraan alaisilleen, jotka meinasivat säästää isyysloman hirvijahtiin, että ei käy. Että isyysloma on tarkoitettu perheen kanssa olemiseen, vauvaan tutustumiseen ja äidin auttamiseen.

Voit luoda sosiaalista painetta olemalla yhdeydessä työnantajaan. Jos siellä on joku järkevä ihminen.

Vierailija
35/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hänen halunsa ottaa vastuuta perheestään on tuota tasoa, niin voi painua helvettiin ja pysyä siellä.

Eli tervemenoa etelään, takaisin ei ole tulemista!

Vierailija
36/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin sukulainen säästi viikon isyysvapaataan johonkin karateleiriin....

Ja menee muutenkin melki samlla lailla kuin ennen lasta...

Vierailija
37/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisillä on täysi oikeus olla paljonkin tekemissä kavereidensa kanssa vanhemmaksi tulemisen jälkeen MUTTA isyysvapaa ei todellakaan ole se hetki, jolloin lähdetään kavereiden kanssa reissuun. Minusta muutenkin pari ensimmäistä vuotta lapsen elämässä ovat sellaisia, että silloin molempien vanhempien on syytä hillitä omia menohalujaan jonkin verran.

Vierailija
38/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on poikamies-kompleksinen vai onko???

Vierailija
39/39 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isyysloma on täysin toinen juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän