Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piditte vanhan mallin "lausunnoista" eilisessä Maria-ohjelmassa?

Vierailija
23.10.2008 |

Muistutti jättipuudelia. Mua lähinnä suretti. Miten joku voi luulla itsestään noin paljon. Vielä kirjailija! :D

Vaatii internet explorer-selaimen http://www.nelonen.fi/nettitv/sarjasivu.asp?fr=1&s=61&videoid=1279

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haukkui kaikki suomalaisnaiset tyylittömiksi ja käyttää omalla jättipuudelillaan timanttikaulapantaa? :D

Vierailija
42/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olenkin Leena Sarven mielestä tyylitön. Mutta minä ainakin yritän olla tyylikäs - tämän parempaan en tällä rahamäärällä enkä oman ajan käyttämisellä pysty. Eli ei minun tarvitse älähtää siitä, että joku haukkuu minua. Olen ainakin yrittänyt.

23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei kolahtanut tämän naisen sanomiset. Kuten jo tuolla aiemmin sanoin, hän oli kaunis ja hyvin itseään hoitanut. En näe sellaisessa mitään pahaa. Ruumiistaan on hyvä pitää huolta ja terveydestä toki myös.

Itse kritisoin sitä, että lähdetään arvostelemaan muita ja kertomaan miten pitäisi asiat tehdä. Mikä ihmeen laki sen määrää miten ihmiset pukeutuvat ja miltä näyttävät. Itseäni ei todella häjiritse ihmisten ulkonäkö liikkuessani kodin ulkopuolella. Olisin huolestunut, jos tällaisista asioista alkaisin ulkona liikkuessani harmistumaan.

Lisäksi olin pöyristynyt Sarven Vuitton kommenteista. Ensinnäkin aina harvalla on satsata kerralla tuhatta paria laukkuun. Lisäksi kun laukut ovat ihmisarvoa riistäen valmistetut, niin ei kiitos.

Mielestäni on jotenkin jälkeenjääneen kuuloista arvioida naiseutta tai ihmisyyttä meikkipussin ja käsilaukun perusteella. Nostaa itsensä sitten johonkin jalustalle hienon käsilaukun ja merkkivaatteiden perusteella. Juuri tällä hetkellä meillä olisi muutakin puuhaa.

T: Itsestään huoltapitävä, tyylikkäästi pukeutuva ja kaunis kahden lapsen äiti, joka on todella pettynyt, että tämä piti tähän kirjoittaa. Av-palstalla kun olet automaattisesti jotenkin epäonnistunut, jos kannatat muita kuin kovia arvoja.

Vierailija
44/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen varmasti on jokainen huomannut. Minusta tärkeintä on elää terveellisesti ja pitää järkevässä määrin huolta ulkonäöstään.

Mutta se alkaa olla jo naurettavaa kun vaaditaan, että jokaisen naisen pitäisi käyttää korkokenkiä.

Eli ensin perustellaan ulkonäöstä huolehtimistä sillä, että tulee itselle parempi olo. Sitten kehotetaan kiskomaan jalkaan piikkarit ja hankkimaan siinä samalla liikavarpaat.

Vierailija
45/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei kolahtanut tämän naisen sanomiset. Kuten jo tuolla aiemmin sanoin, hän oli kaunis ja hyvin itseään hoitanut. En näe sellaisessa mitään pahaa. Ruumiistaan on hyvä pitää huolta ja terveydestä toki myös.

Itse kritisoin sitä, että lähdetään arvostelemaan muita ja kertomaan miten pitäisi asiat tehdä. Mikä ihmeen laki sen määrää miten ihmiset pukeutuvat ja miltä näyttävät. Itseäni ei todella häjiritse ihmisten ulkonäkö liikkuessani kodin ulkopuolella. Olisin huolestunut, jos tällaisista asioista alkaisin ulkona liikkuessani harmistumaan.

Lisäksi olin pöyristynyt Sarven Vuitton kommenteista. Ensinnäkin aina harvalla on satsata kerralla tuhatta paria laukkuun. Lisäksi kun laukut ovat ihmisarvoa riistäen valmistetut, niin ei kiitos.

Mielestäni on jotenkin jälkeenjääneen kuuloista arvioida naiseutta tai ihmisyyttä meikkipussin ja käsilaukun perusteella. Nostaa itsensä sitten johonkin jalustalle hienon käsilaukun ja merkkivaatteiden perusteella. Juuri tällä hetkellä meillä olisi muutakin puuhaa.

T: Itsestään huoltapitävä, tyylikkäästi pukeutuva ja kaunis kahden lapsen äiti, joka on todella pettynyt, että tämä piti tähän kirjoittaa. Av-palstalla kun olet automaattisesti jotenkin epäonnistunut, jos kannatat muita kuin kovia arvoja.

Vierailija
46/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mikä on tyttären nimi?

Arvatkaa mikä on auton rekkari :D

oka haukkui kaikki suomalaisnaiset tyylittömiksi ja käyttää omalla jättipuudelillaan timanttikaulapantaa? :D

Vierailija
47/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jonka lapsen nimi todellakin on BIBI,ei voi olla muuta kun uber tyylikäs!

:D

Vierailija
48/48 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huitenkin oli roudannut studioon kaksi Vuittonin laukkua. Epäeettisesti valmistettua sontaa, josta pyydetään järjettömiä hintoja. Fiksua tai ei, sen saa jokainen itse päättää. Ihan ilman tätä Sarvea.

Hänestä sai vain vahvasti sen kuvan, että ulkonäkö ajaa monien tärkeämpien asioiden edelle. Itse en ainakaan usko, että tällainen suomalaisten naisten niputus tyylittömäksi roskasakiksi tekisi hyvää kenenkään itsetunnolle, saati pelastaisi maailman tai vaikuttaisi edes hiukan nostattavasti sellaisen ihmisen psyykessä, joka on ylipainoinen, homssuinen, eikä omista kuin Seppälän selkärepun.

En ole koskaan uskonut panettelut parantavan asioita, enkä itsensä korokkeelle asettamisen. Sillä saa toki itselleen hetkellisesti paremman olon siihen tyhjään kohtaan rinnassa, jota eivät edes Vuittonit täytä.

Siis Mitä te ette ymmärrä? Hän selvästi sanoi, että ei välttämättä tarvita kalliita asusteita!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi