Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia istukkatutkimuksesta?

Vierailija
12.09.2007 |

Eli menikö hyvin? Ei kai mennyt raskaus kesken..?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä istukkabiopsian tai lapsivesitutkimuksen välillä, kumpaan menisin...

Ap

Vierailija
2/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietin tässä istukkabiopsian tai lapsivesitutkimuksen välillä, kumpaan menisin...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sen vuoksi että se tehdään aikaisemmin. Maha on jo nyt viikolla 8 todella iso ja ihmiset huomaavat että olen raskaana. Mutta kun tuossa on isompi keskenmenoriski kuin lapsivesitutkimuksessa...

Ap

Vierailija
4/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tehtiin lapsivesipunktio minkä seurauksena kohtuun pääsi bakteeri ja sikiö kuoli kolme päivää kokeen jälkeen. tosin nämä ovat harvinaisia, mutta kuitenkin niitä aina sattuu!

Vierailija
5/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä oli trisomia 18, ja se löydettiin vasta aika myöhään. Nyt haluan varmistua kromosomeista jo aikaisemmin, ennen kuin " kaikki" tietävät raskaudestani.

Ap

Vierailija
6/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kuitenkin synnyttänyt sairaankin lapsen.

Vierailija
7/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-trisomia, joka selvisi vasta kromosomitutkimuksissa syntymän jälkeen. Lapsi kuoli siis kohtuun rv:lla 36.

Seuraavassa raskaudessa kävin istukkabiopsiassa, joka sujui hienosti. Puolentoista viikon päästä saimme ilouutisen, tutkituilta osin normaalikromosomistoinen vauva tulossa! Kysyimme myös sukupuolen tuolloin.

Kaikki meni hyvin meillä ja nyt on vauva jo kotona kasvamassa. Toivon sydämestäni teillekin onnellista raskautta ja tervettä vauvaa!

Vierailija
8/8 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aivan noin pitkälle mennyt, että olisi joutunut synnyttämään vauvan :(

Surullinen myös tuo Mikkelin tapaus. Itse menen Femedaan, toivottavasti siellä on kokenut henkilökunta. Taidan sitten valita sen istukkabiopsian.

Kiitos vastanneille!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan