Matkakokemuksia/kertomuksia Agadirista?
Tammikuussa lähden reissuun ja olisi mukava kuulla kokemuksia. Paljonko kannattaa varata rahaa viikoksi? Kiitos
Kommentit (2)
Onnittelut hyvästä kohdevalinnasta!=) Olin mieheni kanssa reissussa taannoin ja me kyllä pidimme kovasti maasta. Ystävällisiä ihmisiä, halpoja ostoksia, hyvää ruokaa... Mitään hellettä siellä tuskin tuohon aikaan vuodesta on odotettavissa, mutta aina kuitenkin lämpimämpää kuin Suomen talvi. Rahaa meillä meni huomattavasti vähemmän kuin olimme varanneet, ehkä vajaat 600¿ viikossa kahdestaan ja siihen kuului siis syömiset ja tuliaiset ym missään kitsastelematta. Meillä oli mahtava hotelli, jossa oli tosi mukava henkilökunta ja muutenkin paljon kohteesta negatiivista kuulleena yllätyimme todellakin positiivisesti. Ainut, mitä kaikki ainakaan ei välttämättä jaksa on hyvin aktiiviset kauppamiehet. Tinkiä kannattaa ja pitääkin, sillä hinnoissa on aina suurin osa " ilmaa" . Minttutee (=paikallisten " viski" ;) varmaan tulee hyvinkin tutuksi viikon aikana, sillä sitä on tarjolla joka paikassa. Kannattaa kokeilla myös kameliratsastus!=) Hauskaa reissua!
sorry, mut mä en viihtyny... talvella siellä on alle 20 astetta eikä koko kaupungissa ole juuri mitään nähtävää, eikä kunnon yöelämääkään... ja koko ajan ne äijät kyylää... se on kuin Lahti syyskuussa