Ottaako itsetunnon päälle, jos nainen ei saa orgasmia?
Harrastin kerran seksiä erään miehen kanssa, jonka tuntui olevan kovin vaikeaa sulattaa se, etten saa orgasmia ilman omaa apua. Sitä räpellyksen määrää... Oikein hiki hatussa se uurasti ja minulle tuli erittäin epämukava olo enkä saanut lopulta ollenkaan. Yllättäen se juttu jäi siihen yhteen kertaan.
Tuosta kokemuksesta jäi kuitenkin pieni häpeä päälle: kokeeko miehet jotenkin loukkaavana sen ettei nainen saa ns. heidän ansiostaan?
Kommentit (27)
Nyt siellä jo joku miettii, että ammu ittes/sinkkuna saat pysyäkin, mutta kysymys on vakavissaan esitetty :)
" Opetelkaa tuntemaan oma vartalonne, ja miten saatte orgasmin, ja sitten opettakaa kädestä pitäen miehenne antamaan teille orgasmin. Paljon tyydyttävämpää seksiä tiedossa molemmille, eikä vain yksipuolista miehen tyydytyksen täyttämistä."
Luulisin, että nainen pystyy myös itse pitämään huolta laukeamisestaan. Mä pystyn. Enkä voi näytellä, kun mies tuntee aina laukeamisen emättimen supisteluna. Niin ainakin sanoo. En ole ikinä näytellyt. Sitä tulee vähän kiukkuiseksi, jos oikein kiihottuu eikä laukea. Eikös sitä vois keskustella vakisuhteessa miehensä kanssa seksistä. Jos ei muuten niin kainalossa miehen korvaan kuiskaillen. Tai vaikka pienessä sievässä... Se on ihan kivaa kysyä, että mistä toinen pitää ja kertoa mikä saa itsen oikein kiihottuneeksi, mikä tuntuu hyvältä ja kiihottavalta. Eikä niin, että olisin vaan vaatimassa. On ihanaa saada myös mies oikein onnelliseksi. Sitäpaitsi raskaus ja lapsen saanti helpotti laukeamista.
N38 , joka on hyvin seksuaalinen ihminen ja laukeaa aina eli nykyisin joka päivä ja vielä vauva 3 kk
Täällä myös sama ongelma. En saa oli mies kuka hyvänsä ja huomioi miten tahansa. En saa edes itsekseni, enkä koe olevani mitenkään estoinen. Minusta asia on tosi nolo, koska tiedän että vika on minussa. Minäkin haluan seksiä, mutta myös minulla homma jossain vaiheessa laimenee ja tulee sellainen olo ettei voi enää jatkaa. Jälkikäteen olo on rentoutunut ja hyvä. Eli olen päätellyt että voiko olla että kuitenkin saan orgasmin, mutta se on lievempi kuin ihmisillä yleensä.
Kiusallisinta on kun mies niin kovasti yrtitää ja tiedän etten itse tule tästä miksikään muuttumaan.
Vierailija:
Eli olen päätellyt että voiko olla että kuitenkin saan orgasmin, mutta se on lievempi kuin ihmisillä yleensä.
Kuule kyllä en tietää satavarmasti, oliko kyseessä O, vaikka se olisi laimeakin....orgasmi ei voi mennä ohi huomaamatta!
Surullista että naiset tuntevat syyllisyyttä siitä, etteivät saa orgasmia. Ei se mikään naisen mitta ole. Surullista on myös se, että he eivät tosiaan sitä orgasmia saa, sillä onhan se kuitenkin yksi niitä harvoja hetkiä ihmiselämässä jolloin kroppa ja mieli purkautuvat täysin vapaasti nautinnon syövereihin. Mielestäni harjoitella voi vähän vanhempanakin, luultavasti joku klitorikseen suunnattu vempain voisi auttaa. Parasta voisi varmaan olla kokeilla aluksi ihan yksin, miehen läsnäolo voi kehittää paineita.
...nainen aina saa, jos mies vaan on tarpeeksi taitava ja sitkeä kielen kanssa. Ohan se on sekin, vaikkei emätinO.
T. Nainen
Minulla on suhde naiseen, mutta hänen toiveestaan kaikki rajoittuu siihen, että nuolen häntä. Ja minusta sekin on mahtavaa. Tykkään naisen tuoksusta ja kiihottumisesta ja onhan hauska nähdä häntä alasti, vaikken muualle saakaan koskea.
Vierailija: