Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valaiskaa minua tyhmää lastenhoitoasioista, kun en ymmärrä?

Vierailija
11.09.2007 |

Mikä tekee puolitutuista naapureista tai jostain teinitytöstä niin paljon paremman ja hyväksytymmän vaihtoehdon lastenhoitoon tukiverkottomalle, kuin että veisi vaikka joskus yhdeksi ylimääräiseksi päiväksi lapset tuttuun ja turvalliseen päiväkotiin ja pitäisi itse vapaata??

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ymmärrä sitä, että mitä ylimääräisiä kustannuksia verorahoillanne oikein tulee, jos lapsi tarvitsee kokopäiväpaikan, ja hänestä maksetaan täysi maksu, jos hän on hoidossa joku kerta päiväkodissa 9 tuntia sen kahdeksan normaalin sijasta. Ihan samat hoitajat siellä pihalla on jokatapauksessa lasten kanssa, sama määrä, meidän päiväkodissa on yli sata lasta, ei niitä kaikkia yhtäkkiä haeta sinä uimahallipäivänä aikaisemmin kuin tavallisesti kuitenkaan.

Vierailija
2/52 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hirveitä päiväkoteja teidän lapsillanne oikein on, kun se on noin kovaa työtä? Meidän lasten päiväkodit on ihan toisenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä peräänkuulutan äidin hyvinvointia lapsen hyvinvoinnin edellytyksenä. Ei sekään oo tietty ok, että äiti vaatii sitä omaa aikaa koko ajan niin, ettei lapselle jää aikaa.

Mutta kyllä mä väitän, että se juoksulenkki tai se, että käy tunnin kirjastossa lehtiä lukemassa yksin, antaa puhtia siihen arkeen.

Ja jos joku on omissa periaatteissaan niin jyrkkä, että ei suo tuota hengähdystä muille, niin oma ongelma jos vetää hernekeitot sieraimeen.

Järki käteen tässäkin hommassa siskot.

Vierailija
4/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta voi tarhaan viedä silloin kun on menossa oopperaan tai teatteriin tms.

Vierailija
5/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei lasta voi tarhaan viedä silloin kun on menossa oopperaan tai teatteriin tms.

Vierailija
6/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on ihana päiväkoti ja onhan ne hoitajat jo tosi tuttuja lapsille.

Vierailija
7/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi täällä tuomitaan, jos joku menee uimahalliin ja vie lapsen tarhaan, mutta lapsen jättäminen jollekin naapurille uimahallireissun ajaksi taas on ihan hyväksyttävää. ap

Vierailija
8/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi jo muutenkin ovat poissa tieltäsi?

Vierailija
9/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on päiväkodissa kun äiti on töissä. Työnteon lisäksi äiti ehkä haluaa joskus käydä vaikka uimahallissa tms kun on arkivapaa.

Vierailija:

Jos lapsesi jo muutenkin ovat poissa tieltäsi?

Vierailija
10/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPISTÄ!

Vierailija
11/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisi, varmaan joskus niin tekisin. Enkä tosiaan koe raskasta ja kiireistä työtä omaksi vapaa-ajakseni. ap

Vierailija
12/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se työpäivä riitä jo omaksi ajaksi?

Vierailija
13/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hirveän löysä työ. Harvalla on.

Vierailija
14/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä, oma aika on sitä että saa joskus tehdä mitä haluaa, rentoutua, ladata akkuja.

Vierailija:

Eikö se työpäivä riitä jo omaksi ajaksi?

Vierailija
15/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minun omaa aikaani ja omaa työtäni. Riittää vallan mainiosti! Täällä parhaillaankin siitä nautin, kun lapset on saatu nukkumaan.

Vierailija
16/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä on vähän vaikea harrastaa mitään liikuntaa.

Vierailija
17/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja koiran kanssa.

13

Vierailija
18/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos kuntoilla haluaa, niin se ei oikeen siinä lastenaltaassa onnistu 2-vuotiaan kanssa.

Vierailija
19/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä yömyöhään tehdä. Ja viikonloput pyhitetään perheelle, ei vanhempien omille harrastuksille, ainakin meillä.

Vierailija:

se on minun omaa aikaani ja omaa työtäni. Riittää vallan mainiosti! Täällä parhaillaankin siitä nautin, kun lapset on saatu nukkumaan.

Vierailija
20/52 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vähemmän täydelliset haluamme joskus olla ihan hissukseen, rauhassa. Vaikka lenkkipolulla. Tai ehkä haluamme käydä jumpassa, joogassa, jne. Ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme