Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tehnyt emätinjumpan väärin, siskot?

Vierailija
11.09.2007 |

Olen joskus saanut ohjeen, että supistus pitää aloittaa peräaukon seutuvilta ja siitä " siirtyä" samalla supistuksella emätinaukkoon. Näin kaikki lihaksisto saa treeniä. Näin olen tehnyt satoja kertoja päivässä.

Nyt luin uuden ohjeen, jonka mukaan pelkkiä emätinlihaksia pitää nostaa kuin hissiä, kuin marjaa imisi sisään.

Kokeilin, tunne emättimen lihaksissa on aika erilainen näissä liikkeissä.

Väljyys on ongelmani, jotan mikä on se oikea liike, jota pitäisi tehdä? Kolmannesta synnytyksestä 5 kk ja alapää on kuin se kuuluisa messuhalli....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin äskettäin kuulat ja aloitan niillä tekemään aktiivisesti tätä tärkeää jumppaa.

Vierailija
2/19 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkohan tällainen operaatio mahtaa maksaa?

ap:lle vielä

aika auttaa myös, ja kun harrastaa usein seksiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirurginen toimenpide on se äärimmäinen keino, kun kaikki muut konstit on kokeiltu.

Synnytksen jälkeen sairaalassa annettiin ohjeet mukaan. En kuitenkaan onnistunut supistuksissa tekemään sitä niille oikeille lihaksille. Treenaus alkoi onnistua vasta geishakuulat ostettuani.

Vierailija
4/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaikeuksia sen jumpan onnistumisen kanssa. Vinkkejä lisää..

Vierailija
5/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi määritellä mikä on löysä? Jonkun mielestä voit olla tiukka ( yleensä isomunaisten tai niiden jotka on ollu sängyssä vielä löysemmän kanssa) kun toisen mielestä kauhea messuhalli ( joo , eli pienimunaisten tai tiukkoja naineen) .

Olisko joku tapa millä tosiaan voi testata onko löysä vai tiukka?? Eikä siis testata onko lihakset kunnossa vai ei.

ymmärsiköhän kukaan ;))

Vierailija
6/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi vaan sinne sisään ja sitten puristusta. Tunnet kyllä sen puristuksen ja sormea vaikea liikuttaakin. Siis jos paikat on piukat.

Vierailija
7/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai 1 sormi :-o just joo! No, sitten olen kyllä löysä. Puristuksen kyllä tunnen mutta ei ole vaikea liikuttaa. siispä löysä.

Vierailija
8/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa se, että olette seksin aikana alapään kanssa aktiivisia...siis supistelette myös seksin aikana.

Vierailija
9/19 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin opetettiin synnytyksen jälkeen synnärillä

Vierailija
10/19 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänen mukaansa ne kuulat eivät toimi kaikilla kaarevan emättimen takia??

Minulla on vasta harjoittelu alussa, ja mielestäni sujuu hyvin. Kuulat on seksikaupasta silikoniset 2 palloa.

Vierailija
11/19 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi peppuaukosta lähtevä liike supistus on siitä hyvä että se on helppo kokemattomankin ja väljäpaikkaisen tehdä. Mulla esim oli synnytyksen jälkeen paikat sen verrat turtuneet etten edes osannut supistaa emätintäni. Pepusta aloittamalla löysin oikeat lihakset paremmin.

Vierailija
12/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita gynellesi.

Vierailija
13/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä sen imun molemmilla tavoilla.

Mutta onko toinen liikkeistä silti tehokkaampi, tietäiskö kukaan?

Kun ei tunnu paljon hyötyä olevan ainakaan siitä, mitä olen tehnyt:(

Vierailija
14/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Soita gynellesi.

Vierailija
15/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin alapää saattaa vaurioitua synnytyksessä niin pahasti ettei siihen auta kuin pieni kiristysleikkaus. Minä olen yksi sellainen. Kävin jopa fysioterapeutilla voimistuttamassa pimppalihaksiani, ja treenasin ja treenasin. Puristusvoimaa minulla oli, paljonkin, mutta löysä mikä löysä. Ei sitä voi yhdynnän aikana koko ajan puristaa! Suunnitelmissa on näyttää alapäätä kirurgille. Perkele on seksi kuitenkin niin tärkeä asia etten ala loppuelämää tästä kärsimään!

Vierailija
16/19 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden vaikutus kohdistuu ainakin suoraa emättimeen.

Lihaksisto on niin monimutkainen kokonaisuus, että pitäisi tehdä monenlaisia asioita. Nopeita supistuksia, hitaita puristuksia. Ja kuulat. Sitten varmaan alkaisi tehota.

Pitäisi itsekin aloittaa...

Vierailija
17/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuntua kunnolla.

Vierailija
18/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt enemmän kuin 2 kertaa? Oletko yli 35v?

Vierailija
19/19 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko synnyttänyt enemmän kuin 2 kertaa? Oletko yli 35v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme