Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa vanhemmille koskaan anteeksi, vaikka Maddien kuolema paljastuisikin peitellyksi tapaturmaksi?

Vierailija
11.09.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jumala antaa heille anteeksi.

Vierailija
2/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he tekivät Maddelle sen mitä nyt epäillään, niin kyllä odottaisin että se tunnustus ja katumus saisi tulla nyt aika haipakkaa esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät ole tehneet mulle mitään. En tunne heitä kohtaan vihaa enkä sääliä, olivat syyllisiä tai ei.

Vierailija
4/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita yksilöitä ovat jos ovat teon takana! navetan taakse vaan ja nappi otsaan!

Vierailija
5/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitteko samalla lailla silloinkin, kun Jammu Siltavuori teki tekosensa?

Vierailija
6/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minuun tulee. Mutta mielestäni vanhemmat ovat siinä tapauksessa, että ovat syyllisiä, tehneet todella törkeän teon kaikkia niitä tuntemattomiakin ihmisiä kohtaa, jotka ovat lapsen puolesta näinä kuukausina pelänneet ja hänen kohtaloaan surreet.

Vierailija
7/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ovat lapsensa tappaneet niin sitten mietin pystyvätkö itse antamaan itselleen anteeksi sitä.

Vierailija
8/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sairaita yksilöitä ovat jos ovat teon takana! navetan taakse vaan ja nappi otsaan!

Vierailija
9/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa omat vanhemmat EHKÄ surmanneet yhden tyttäristään kenties hävittäneet ruumiin. Jammu ulkopuolinen joka kaappaa kaksi tyttöä, käyttää hyväkseen, surmaa ja hävittää ruumiit.

Vierailija
10/10 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että tuntisin siltikin myötätuntoa koko perhettä kohtaan ja myötätunnosta kai syntyy myös jonkinlaista ymmärrystä. Joo, mä tiedän, että mun kantaani ei ymmarretä, mutta silti en voi olla tuntematta myötätuntoa sellaista kohtaa, jonka koko elämä romahtaa ja muuttuu pahimmaksi painajaiseksi, vaikka omaakin syytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän