Naisten peseytymisestä.
Tuolla aihe vapaalla on ketju, josta ilmenee etteivät useat naiset viitsi pestä alapäätään päivittäin. Ehkä pari kertaa viikossa.
Mitäs mieltä miehet ovat tästä? Miten on oman naisesi laita ja toivoisitko muutosta hygieniaan?
Kommentit (31)
vaikka en joka päivä kävisikään pesulla. Mutta pääasiassa käyn. Minulle tulee vain sellainen vienohko tuoksu (mutta siis selkeä pillun tuoksu), josta pidän sekä itse että mieheni pitää.
Mutta minusta todella mielenkiintoinen ketju, koska itse olen joskus ajatellut, että pitäisikö käydä pesulla vielä useammin. Olen välillä vähän vaivautunut vienostakin tuoksustani. (minua vaivaavat jostain syystä tällaiset hygienia-asiat, olen ehkä hiukan arka)
N31
käsittää, jos haistelija olisi mies ja pikkuhousuissa olisi kunnolla valkovuotoa, kusta ja paskarantu persaukon kohdalla?
M31
[Minusta taas on lähinnä käsittämätöntä nukkua haistellen toisen vaatekappaleita.
- mies, 41 v -
Olisiko se helpompi käsittää, jos haistelija olisi mies ja pikkuhousuissa olisi kunnolla valkovuotoa, kusta ja paskarantu persaukon kohdalla?
M31
Ei, pitäisikö olla?
En tajua sinun naisiasi, jos ne muutaman päivän pesemättömyyden jälkeen ovat kovastikin valkovuodossa, kusessa ja paskassa. Neuvo ensi kerralla pyyhkimään kun käyvät vessassa.
- mies, 41 v -
tilaa varmaa netistä naisten pöksyjä ja nuuhkii niitä. Sairaita on paljon vapaalla jalalla
Puhdas mies on ehdottomasti paras. Jos vehje on parikin päivää pesemättä, niin ei siihen tee mieli edes koskea, haistella saati ottaa suihin.
Samaa huomaivaisuutta osoitan miestäni kohtaan pesemällä pimpsani joka päivä.
on myös freesi olo. Jos on likainen, se vaikuttaa oloonkin. Tunkkanen,vetämätön fiilis.
Puhtaus on puoli ruokaa
Kosteuspyyhkeitä ei voi käyttää persreikään, koska silloin se muutaman päivän pesemättömyys keskeytyy. Takapuoli on sitten liian raikas. Kusenhaju taas ei lähde pillunkarvoista paperilla pyyhkimällä. Meneekö sinulla hissi yläkertaan asti?
Mitä muuta se "naisen tuoksu" on kuin eritteiden hajua, siis erilaisten vuotojen, kusen ja paskan yhdistelmä? En tarkoittanut, että paskaa olisi perseessä ruskea kerros, mutta kyllä se viikossa alkaa jo näkyä pikkareissa raitana. Vielä kun piereskelee märkiä pieruja.
En tajua sinun naisiasi, jos ne muutaman päivän pesemättömyyden jälkeen ovat kovastikin valkovuodossa, kusessa ja paskassa. Neuvo ensi kerralla pyyhkimään kun käyvät vessassa.- mies, 41 v -
Kyllä kaikki tuoksut/hajut on tärkeitä ihmiselle, monet niistä vievät lapsuuteen, tuovat muistoja
Puolukkapuuro, vihta, savusauna, tervavene,lehmänpaska,sireeni ym. ym.
Meillä päiväkodissa monella lapsella mukana äitinsä yöpaita, jossa äidin tuoksu. Ei tule uni silmään, jos se kotiin unohtuu.
Jos ensimmäinen seksikokemus on tapahtunut peseytymättömän naisen kanssa vaikka festarien kolmantena päivänä, on luonnollista, että se voi herättää myönteisiä muistoja, varsinkin jos aistit on olleet terävänä.
Kyllä kaikki tuoksut/hajut on tärkeitä ihmiselle, monet niistä vievät lapsuuteen, tuovat muistoja
Puolukkapuuro, vihta, savusauna, tervavene,lehmänpaska,sireeni ym. ym.
Meillä päiväkodissa monella lapsella mukana äitinsä yöpaita, jossa äidin tuoksu. Ei tule uni silmään, jos se kotiin unohtuu.
sulla ei varmaan oo järkee päässä?sun elmäs menee pillun pesuun,,jos peset 2kertaa päivässä ja joka kerta ku käyt kusella?sulle tulee tulehdus jos sattuu et saat munan siihen puhtaaseen pilluus,hyi ajattele jos sonne menis spermaa?äkkiä pesulle ja ukko ulos tänne et tuu enään sotkeen mun pillua,
Mikäli minua tarkoitat, niin viimeiset kymmenen vuotta olen ollut naimisissakin naisen kanssa. Viime haisteluetäisyyskerrasta tosin on jo lähes viikko. Taitaa oma miehesi olla paljon matkoilla, kun noin epäilyttää muiden kertomukset. ;)
Ehkä sinusta on epänormaalia pitää naisen tuoksuista vähän voimakkaampinakin, olkoot niin. Minusta taas on lähinnä käsittämätöntä nukkua haistellen toisen vaatekappaleita. Kumpi näistä sitten on epänormaalimpaa, olkoot kunkin lukijan itse päätettävissä.
- mies, 41 v -