Leikkasitko itse häpykarvat ennen synnärille menoa?
Kommentit (28)
eikä olisi tullut mieleenkään leikata. Ison mahan yli en kyllä olisi voinutkaan ;)
synnytys saliin menoa. toisen ja kolmannen aikana ei ajeltu.
Täysin luomutuhero oli kun ei ollut ranta-aika (talvisin en juuri ajele).
Toisen asteen repeämät tuli ja epparikin leikattiin, silti en karvan karvaa menettänyt.
Tosin ei mulla kyllä välilihassa karvoja kasva...Mulla kasvaa perseessäkin karvoja, siis pakaroitten välissä. :( Mut onneks kasvaa miehelläkin! :)
Luultavasti varmuuden vuoksi jos pitää se villto välilihaan tehdä.
Tokaa synnyttämään mennessä leikkelin itse lyhyeksi ja ei niitä ajeltu.
On tosiaan semmoinen pehko, että ihan hävetti alapäätänsä kätilöille näytellä.
En leikannut, eikä leikannut kukaan muukaan. Nykyään kaiketi on vallalla ajatus, että karvoituksessa on sellaisia bakteereja, jotka vauvankin on hyvä saada kulkiessaan synnytyskanavan läpi.
Yleensä siistin karvoitustani bikiniaikaan, mutta käsittääkseni limakalvoille ei ole hyväksi leikata kaikkea pois. Ja minulle on väitetty, että jopa alapään ongelmat kasvavat, jos karvoja yhäkseen leikkaa (tulehdukset, hiivat, bakteeriepätasapaino yms).
gillette kädessä, huomasinkin ettei näkyvyyttä ollutkaan, oli joku kamala kumpare siinä tiellä. SAiraalassa ei ollut peiliä joten jäi sitten leikkaamatta.
Sektion vuoksi ne kyllä ajeltiin sitten leikkaussalissa pois.
Ei ole koskaan sanottu että karvat jotenkin haittaisi. Kaipa siitä neuvolassa mainittaisiin jos toivovat että tullaan pöheikkö leikeltynä!
Annan siis tälläKIN kerralla rehottaa siten kun ne luonnostaan ovat.
Mulla kasvaa perseessäkin karvoja, siis pakaroitten välissä. :( Mut onneks kasvaa miehelläkin! :)