Päiväkodista yksi lapsi haetaan kotiin lepohetken ajaksi
Lastemme päiväkodissa on lepohetki kaikille lounaan jälkeen tunnin verran. Eräs lapsi haetaan lähes joka päivä täksi lepotunniksi kotiin. Äiti ilmeisesti on työtön ja lapsi ei halua levätä, niin kunnon curlingäitinä hän sitten hakee lapsensa lepotunniksi kotiin ja tuo tunnin kuluttua takaisin päiväkotiin! Tämä menettely aiheuttaa muissa lapsissa mielipahaa, koska kukaan ei ilmeisesti haluaisi levätä, mutta muiden vanhemmat ovat töissä eivätkä ehkä muutenkaan halua hyppiä lapsensa pillin mukaan ihan miten vain.
Kysynkin nyt teiltä mielipidettä että voiko tästä toiminnasta " valittaa" ? Ja kenelle valitus olisi osoitettava? Lapsen äidille? Päiväkodin työntekijöille että sallivat curlauksen? vai kelle? Vai syyllistynkö itse curlingiin jos haluan kitkeä lapsiani häiritsevän toiminnan pois?
Kommentit (66)
Mistä sä tiedät mitä he tekevät sen tunnin ja on riittävä syy vaikka se, että äiti haluaa viettää lapsen kanssa aikaa. En ymmärrä tuollaisia idiootteja kuin sä.
Mitä sitten jos muille tulee pahamieli? Kyllä lapsen pitää oppia että kaikki eivät toimi samalla tavalla jne. Ei todellakaan ole sinun asia tuo homma, toivottavasti olet niin fiksu ettet turpaasi auo julkisesti..
päiväkodin tädeille kahvitauko. Ovat sen ansainneet. Ei tota muutenkaan ikuisesti tule jatkumaan.
Eiköhän pk keskustele tän äidin kanssa jo joka tapauksessa.
Jos lapsi kerran ei halua levätä, niin hänhän vaatisi oman hoitajan. Nyt ei tarvitse, mutta lapsi saa kuitenkin leikkiä muiden kanssa. Ei ole tämän lapsen/äidin syy, että itse lemppaat mukelosi 10 tunniksi joka päivä...
tiedän että itse syyllistyn tässä nyt myös curlaamiseen, mutta päiväkodin työntekijät ovat aivan kypsiä siihen että lapset valittaa kun yksi haetaan pois lepohetkeksi ja heitä ei. Se haittaa jo henkilökunnan intoa olla siellä työssä.
Ja tiedän että äiti vain laittaa lapselle videot pyörimään. On itse kertonut tämän.
haluaa ottaa vain rusinat pullasta...
täällä ilmeisesti käy vain curlingäitejä
koputtamista.
Onhan päiväkodissa puolipäiväläisiäkin, mitä silloin selität lapsellesi kun heidät haetaan aikaisemmin pois?
Älä puutu asiaan, koska se ei sinulle kuulu.
Olisiko sekin teistä ok? Helpottaisi opettajaa ja säästäisi valtion kouluruokamenoissa?
Kyllä sä ap olet tyhmä ja vielä kaikenlisäksi taidat olla savolainen.
Itse en ole sitä vielä ymmärtänyt?
melko innokas sekaantumaan muiden asioihin :). Aattelit sitten päiväkotiakin johtaa tätien puolesta?
Vierailija:
Aattelit sitten päiväkotiakin johtaa tätien puolesta?
Olisin ainakin 100 kertaa parempi kuin he :)
ap
Miksi se sieltä haetaan? Ja erityisesti jos syy on se, että lapsi ei halua olla lepohetkeä tarhassa.
Menkää vaikka välillä leikkimääm pentujenne kanssa jos kerran olette niin loistavia äitejä että.
Katsos vähän sellaista kruununkiillotus hommaa teille.
kun lasta ei saada rauhoittumaan lepohetken ajaksi. Häntä nolottaa laittaa tädit kahvitauollaan vahtimaan lasta. Voihan olla että lapsella on joku ylivilkkausjuttu tms.
Haen lapseni joka päivä kotiin päiväkodista lepohetken ajaksi, vaikka se kiusaa hoitajia ja muita lapsia, mutta koska lapseni ei halua olla tarhassa lepohetkeä. Kuvitelkaa...
Ja sinä nyt curlaat oman lapsesi puolesta? Haluat tehdä jotain, ettei omalle lapsellesi tulisi paha mieli?