En ymmärrä miten ihminen voi pitää stringejä!
Mulla on ollut nyt kaks päivää stringit jalassa ja persvako on varmaan jo verille hiertynyt! Miten näitä voi ihminen pitää ja jotku vielä aina?!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:58"]
Olen käyttänyt stringejä yli 20 vuotta. Ei ole ollut yhden ainoatakaan tulehdusta. Stringit sopivat hyvin pienelle, tiukalle ja pyöreälle pepulle. Silloin se takaosa ei mene sinne vakoon hankalasti. Stringit on hyvännäkösiet jos on edellä mainitun tyyppinen peppu ja kapea vyötärö. Silloin nuo enemmän kangasmatskua omaavat pikkarit on hankalat jalassa.
[/quote]
Komppaan, ainoa hankaluus stringeissä on, että aamulla täytyy olla vikkelä pukeutuessaan, jos mies ehtii nähdä stringipepun, myöhästyn töistä....
[/quote]
Oletko muutenkin alistettu nainen?
Stringien ongelmana on se että varsinaiset housut menee persvakoon. Näitö näkyy kaupungilla aika paljon. Näyttää kuin housut olisi tunkemalla tungettu perseeseen. Shortsit ja teinit on pahimmat.
Römpsä, hyi vittu!!! Mul ei ainakaan mikään tunkkanen väljähtäny römpsä...vaan nätti pillu!
Ai että mua naurattaa :) Tämä on niin ikuisuusaihe. Luin tämän saman keskustelun Elleistä ehkä vuonna 1998.
Itse käytän aina normikokoa yhden koon suurempia. Näin eivät hierrä. Materiaali on tärkeä, ei teräviä pitsejä, kiristäviä reunakuminauhoja. Itse käytän lähes pelkästään puuvillaisia alushousuja.
Tällaiset stringit eivät kiristä, hierrä tai tunnu inhottavalta. Lääkäriltä kerran kysyin ja hän sanoi, että "bakteerisilta" on olemassa joka tapauksessa, olivat alushousut millaiset tahansa.
En vois koskaan kuvitella et käyttäisin päivittäin normaaleja alushousuja. Käytän menkkojenkin aikana stringejä. Persekin näyttää paremmalta koska koko peppu näkyy eikä peity kankaan alle. Ensinnäkin oli sit millaset hipsterit tahansa (pitsireunus), ne näkyy farkuista läpi pepun puolelta. Käytän normi alkkareita joskus iltaisin kun ei jaksa laittaa housuja jalkaan, muuten oon kotona ilman alushousuja.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:39"]
Mulla on ainakin sellaisia housuja, mekkoja ja hameita joiden kanssa ei voi pitää muuta kuin stringejä
[/quote]
Aika lyhyitä, jos tavallisten kalsareiden lahkeet näkyy mekostasi. Tai aika neuroottista, jos joku pikkareiden sauma häiritsee. Get a life!
[/quote]
no mitä helvettiä nyt. näyttääkö sun mielestä pikkarirajat hyvälle? ei helvetin vittu hanki ite elämä ja stringit niin ei tartte katella tursuavia perseläskejä
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:37"]Hyi. Joillakin on tarve esitellä persettään.
[/quote]
öö ai niilä jotka käyttävät stringelä? luuletko että stringit kumoavat painovoimat ja kiskovat persettä maagisesti ylöspäin? en tajua viestiäsi.
Mä en ymmärrä, missä vaiheessa joku on päättänyt (miten se ajatus on niin suuressa mittakaavassa lyönyt läpi!), että naisen pitää näyttää siltä, ettei hänellä ole alushousuja jalassa. Siis häh?!?
Joku koomikko (olisiko ollut Sarah Silverman) sanoi sen parhaiten: "En käytä mitään, jonka käyttöohje on: 'Shove it up your ass'."
Osta tarpeeks iso koko ja ne alkkarit pitää vaihtaa päivittäin. Suihkussa kannattaa kans käyä vähintää kerran päivässä =)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:06"]Mä en ymmärrä, missä vaiheessa joku on päättänyt (miten se ajatus on niin suuressa mittakaavassa lyönyt läpi!), että naisen pitää näyttää siltä, ettei hänellä ole alushousuja jalassa. Siis häh?!?
Joku koomikko (olisiko ollut Sarah Silverman) sanoi sen parhaiten: "En käytä mitään, jonka käyttöohje on: 'Shove it up your ass'."
[/quote]
http://www.lisamorguess.com/wp-content/uploads/2011/11/panty-lines2.jpg
öö miksiköhän
En koskaan uskalla pieraista, kun pidän stringejä. Pelkään, että väkisinkin rusehtuu se naru. Myös kakkaamisen jälkeen tuntuu inhottavalta laittaa stringit takaisin jalkaan.
Käytän vain silloin, jos housuista muuten näkyisi pikkuhousujen rajat läpi. (Ei, en käytä legginssejä tai mitään jegginssejä housuina!) tai harvoin miehen mieliksi illalla suihkun jälkeen. :D
täälä pulskat mammat valittaa kuinka stringit on naurettavan näköset;) minä ainakin haluan esitellä miesystävälleni timmiä peppua, tulee parhaiten oikeuksiinsa stringeissä..
Mä käytin myös nuorempana stringejä ja kukin käyttäköön mitä tykkää, mutta mua joskus jumpalla tai muuten kesän ohuiden housujen aikaan on pistänyt silmään, että stringeissä helposti suht hoikankin peppu näyttää läskimmältä kuin onkaan. Vähän sama ilmiö kuin ilman rintsikoita kulkiessa hölskyy tissit, niin peppuposket heiluu löysempänä ilman niitä tukevaa alushousukangasta. Eli täytyis olla ihan sikakiintee ja treenattu peppu, ettei tällaista ilmiötä tulis.
Ne näyttää typeriltä ja epämukavilta. Minä en koskaan pistäisi niitä päälle.
Se että sinä et jotain voi tai halua, ei kai tarkoita ettei sitten kukaan muukaan voisi tai haluaisi.
Niihin tottuu ja lopulta niitä ei edes huomaa. Myös kankaan pitää olla mukavaa kuten alushousuissa muutenkin.
Ja jokainen joka on tamponia joskus käyttänyt muistaa varmasti miten epämukavalta se ekalla kerralla tuntui ja sitten siihen tottui, sama stringien kanssa.
Mulla on ainakin sellaisia housuja, mekkoja ja hameita joiden kanssa ei voi pitää muuta kuin stringejä
Hyi. Joillakin on tarve esitellä persettään.