Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MADDY-luitteko tämän uuden tiedon?

Vierailija
10.09.2007 |

kopioitu IS:sta





Auton eritteet

täsmäävät dna:han



Aikaisemmat epäilyt siitä, että Maddyn verta olisi löytynyt vanhempien vuokraamasta autosta, saivat tänään vahvistusta.



Renault Scenic -merkkisen auton takakontin verhoiluista on löytynyt ruumiin nesteitä, jotka täsmäävät 80 prosentin todennäköisyydellä Maddyn dna:han.



McCannit vuokrasivat auton 25 päivää Maddyn katoamisen jälkeen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joista saattoi päätellä lapsen kuolleen tapaturmaisesti? Minä luulen että vanhemmat ovat yrittäneet peitellä omaa huolimattomuuttaan ja lasten huonoa hoitoa, hävittämällä ruumiin. Kertoohan sekin jo vanhemmista jotain, jos jättää noin pienet lapset yksin hotelli huoneeseen!

Mielenkiintoista on, että jotakin huhua aletaan väittää todeksi. Hotellihuoneesta joka oli ollut viikkoja toisten käytössä (kuvastaa taas miten hukassa Portugalin poliisi on, kun alkoi sitä taas tutkimaan) löytyi jokin veripisara, jonka todettiin kuuluneen miespuoliselle henkilölle.

Mitään muuta sieltä ei ole löytynyt, vaikka tietenkin haluaisit uskoa niin.

Vierailija
42/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poliisit olettavat, että Madeleinen vanhemmat tappoivat Madeleinen unilääkkeellä. Piilottelivat ruumista 25 päivää, joka ehti siinä ajassa mädäntyä pahoin Portugalin helteissä samaan aikaan kun epätoivoisina etsivät Madeleinea. Vuokrasivat auton, jota eivät edes käyttäneet heti koska lähtivät Paavin luo Vatikaaniin, vaan auto oli lastenhoitajien ja omaisten käytössä. DNA on voinut tulla mistä vain, eikä siitä ole todisteeksi. Pyyhkimisjälkiäkään ei löytynyt. Jos jotain olisi vuotanut, niin kai se olisi pyyhitti. Kaiken lisäksi poliisi ei edes takavarikoinut autoa, kuten olisi pitänyt, jos kyse olisi ollut todisteesta.

Entä jos poliisit tietävät kuka sieppasi/murhasi Madeleinen. Nythän poliisit taas etsivät Madeleinen ruumista, juuri kun olivat saaneet Madeleinen vanemmat häädettyä, mistä he tietävät mistä etsiä.

Portugalin poliisi oksettaa aina vain enemmän.

Ihmeellistä että rikokset aina selviävät, yleensä!

Kohtalon ivaa kun sattuivat vuokraamaan saman auton.

Vaikka en kyllä enää tiedä mitään vaikka ensin tiesin.

Edelleen kaiken jälkeen mulla intiutuio että vanhemmat syyllisiä!



oivottavasti väärässä!

T: ennustajaeukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siellä ole kerrottu kauniisti mist tyttö pitää, lempileluja jne? Miksi perhekuvauksessa pääpaino on isä suvulla?

Vierailija
44/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miehet ja naiset lähestyvät asioita eri tavalla, miehet ovat jotenkin teknisempiä, naiset emotionaalisempia.

Vierailija
45/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehet ja naiset lähestyvät asioita eri tavalla, miehet ovat jotenkin teknisempiä, naiset emotionaalisempia.

Vierailija
46/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja tuskin sinäkään miehesi suvusta kirjoittaisit vaan enemmän omasta suvustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Toisaalta ovat saattaneet olla shokissa. McCannien silmät on melko tyhjän näköiset, todella vaikeaa varmasti. Kunhan ei oikeus vie vielä kaksoset heiltä jos ovat todella aiheuttaneet Maddyn kuoleman.

Vierailija
48/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Huomaa miten aivopestävissä jotkut ovat. Madeleinen ruumista ei ole löytynyt, silti jo jotkut silmät kiiluen huutavat jo Madeleinen vanhempia murhaajiksi, vaikka uskottavia todisteitakaan ei ole.



TE olette pahoja. Te olette niitä samoja, jotka olette helposti aivopestävissä mihin tahansa julmuuteen. Ilman teitä ei olisi ollut Natsi-Saksaa eikä mitään muutakaan diktatuuria. TE olette murhaajia!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


että tietää vanhempien olevan pahoja. Kuka täysijärkinen jättää kolme pientä lasta hotellihuoneeseen keskenään?

Taitaa tuota arvostelijaa nyt kismittää vain se, että samaistuu Maddyn vanhempiin..esim juuri tuossa asiassa?

Tiedätkö, että tuossa seurueessa oli useita vanhempia, jotka jättivät niinikään lapsensa hotellihuoneeseen nukkumaan. Miksi et syytä heitä? Kyseessä oli siis valliseva käytäntö, aivan samanlainen kuin se, että suomalaisäidit jättävät pienet lapsensa pihalle nukkumaan ja käyvät tarkistamassa vain tietyn väliajoin, kuka tahansa voisi siepata lapsen.

Ovatko siis kaikki ne, jotka jättävät lapsensa nukkumaan ulos pahoja?

Todennäköisyys, että joku käy varastamassa lapsen hotellihuoneesta kuin vauvan pihalta on täsmälleen sama.


Huoks, olkoot vaan vallitseva käytäntö. Todella typärää se silti on. Eikä minulle tule ensimmäisenä mieleen, että joku veisi lapsen. VAAN, että lapsilla voi tulla joku hätä huoneessa yksin ollessaan. Noin pienet pienet keksivät vielä itsekin vaikka mitä typerää...

Lapsetkin perustelee tekemisiään sillä, että; " kakki muutkin tekee näin..." :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän