Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MADDY-luitteko tämän uuden tiedon?

Vierailija
10.09.2007 |

kopioitu IS:sta





Auton eritteet

täsmäävät dna:han



Aikaisemmat epäilyt siitä, että Maddyn verta olisi löytynyt vanhempien vuokraamasta autosta, saivat tänään vahvistusta.



Renault Scenic -merkkisen auton takakontin verhoiluista on löytynyt ruumiin nesteitä, jotka täsmäävät 80 prosentin todennäköisyydellä Maddyn dna:han.



McCannit vuokrasivat auton 25 päivää Maddyn katoamisen jälkeen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantapyyhkeestä, pissavaipasta, kassinpohjasta.



Sun- lehden sivuilla sun co uk on asiantuntijan haastattelu, jossa sanotaan että noihin tuloksiin pitää suhtautua varauksella - ja listataan usieta syitä.

Vierailija
22/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portuguese police say they have found firm DNA evidence that the body of Madeleine McCann was in the family' s hire car five weeks after she went missing, sources have told Sky News.



A policeman delivers flowers to the McCannsSky crime correspondent Martin Brunt, speaking from Portimao, said police felt the find was " damning" evidence yet.



He said the sample of blood sent to the Forensic Science Service in Birmingham carried three matches of Madeleine' s DNA.



" The samples that came back last week produced three matches to Madeleine' s DNA," Brunt said.



" In the apartment police found one full match on a windowsill. That perhaps is not so important as Madeleine had been staying in the apartment for two weeks.



" In the hire car, five weeks after Madeleine' s disappearance, police found a partial match.



" That might be explained by transfer onto clothes.



" But the crucial thing is that police have also found a second full match.



" Police say that is the most damning evidence that has been returned by the tests.



" It shows, as far as they are concerned, the presence of Madeleine' s body in the car five weeks after she disappeared."



McCann spokesman Brian KennedyBrunt said the DNA was found in the boot of the hire car.



A partial match of DNA could be explained by particles of hair or skin from Madeleine' s toys being put in the car, Brunt said.



But he said the full DNA match that had been found was more difficult for the McCanns to explain.



" According to police, the sample could not have come from a transfer. Blood on a body that was five weeks old would not have produced such a confident and full match," he said.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä



-kiitos-

Vierailija
24/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on diootti? Onko sekin englantia kun en ymmärrä :)



t. 33

Vierailija
25/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


DNA-tunnisteesta ei voinut päätellä edes kuuluiko se mies- vai naispuoliselle henkilölle. Löydös oli mikroskooppisen pieni. Lisäksi jos autosta olisi löytynyt jotain näyttöä, niin se olisi myös takavarikoitu, näin ei kuitenkaan käynyt.



Minua oksettaa nämä vanhempia syyttävät avaukset aina vain.

Vierailija
26/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Poliisit olettavat, että Madeleinen vanhemmat tappoivat Madeleinen unilääkkeellä. Piilottelivat ruumista 25 päivää, joka ehti siinä ajassa mädäntyä pahoin Portugalin helteissä samaan aikaan kun epätoivoisina etsivät Madeleinea. Vuokrasivat auton, jota eivät edes käyttäneet heti koska lähtivät Paavin luo Vatikaaniin, vaan auto oli lastenhoitajien ja omaisten käytössä. DNA on voinut tulla mistä vain, eikä siitä ole todisteeksi. Pyyhkimisjälkiäkään ei löytynyt. Jos jotain olisi vuotanut, niin kai se olisi pyyhitti. Kaiken lisäksi poliisi ei edes takavarikoinut autoa, kuten olisi pitänyt, jos kyse olisi ollut todisteesta.



Entä jos poliisit tietävät kuka sieppasi/murhasi Madeleinen. Nythän poliisit taas etsivät Madeleinen ruumista, juuri kun olivat saaneet Madeleinen vanemmat häädettyä, mistä he tietävät mistä etsiä.



Portugalin poliisi oksettaa aina vain enemmän.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut alusta asti! Jotenkin sen vaan vaistoaa. En ihmettelisi vaikka olisivat unilääkettä antaneet jotta tyttö nukkuu paremmin yöllä. Ja vahingossa liikaa!!!



nää on näitä vanhempia kun ei voida viedä lapsia hoitoon vaan halutaan " hoitaa" itse. mutta sitten ei hoidetakaan....kunhan voidaan kaikille sanoe, että meidän lapset ei ole hoidossa ollut!

Vierailija
28/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä oli ikkunalaudasta (loma-asunto), mutta se ei ole epäilyttävää. Toinen dna-testi tehtiin auton takakontista, testin tulos oli osa dna. ta eli saattanut siirtyä Madeleinin leluista tai vaatteista.



Kolmannen dna-testin tulos on merkittävä. Tämäkin löytyi vuokra-auton takakontissa ja se viittaa siihen, että Madeleine on ollut auton takakontissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Se, että vanhemmat haluavat löytää lapsensa? Vai sekö, että he " näyttävät" epäilyttäviltä.



Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin kannattaisiko pitää turpansa tukossa.

Vierailija
30/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ovat saattaneet olla shokissa. McCannien silmät on melko tyhjän näköiset, todella vaikeaa varmasti. Kunhan ei oikeus vie vielä kaksoset heiltä jos ovat todella aiheuttaneet Maddyn kuoleman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä numero 40 ottaa henkilökohtaisesti :) kannattaisi varmaan mennä nukumaan!



en osaa selittää miksi vanhemmat tuntuvat minusta epäilyttäviltä. olen vain aina ollut äärettömän hyvä ihmistuntija ja tiedän ihmisistä usein todella paljon ensi näkemällä. Tämä on kai joku taito minkä osaan?! Jotenkin Maddyn vanhemmista huokuu epärehellisyys... hirveä julkisuudessa paistattelu vaikuttaa siltä kuin jotain todellista haluttaisiin haudata sen alle. Myös rahan keruu ihmisiltä on aika omistuista....avustusrahoja on jo käytetty rutkasti...mihin?

Vierailija
32/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nyt etsivät Madeleinen ruumista hotellin lähettyviltä, jos löytyy sieltä, niin mihinköhän hän on tarvinnut välillä kuskata.



Portugalin poliisin syytökset ovat kuin pahimasta painajaisesta. Tänään luin lehdestä, että löytö oli ollut mikroskooppisen pieni, eikä pelkän DNAn perusteella voi syyttää ketään. Siellä autossa on voitu kuskata vaikka Madeleinen tavaroita. Mistä he tietävät mistä DNA on peräisin ja etenkin mistä he voivat päätellä sen iän? Että oikein viiden viikon vanhasta ruumiista syntynyt. Minä kun olen aina kuvitellut, että DNA on DNAta eikä siitä voi päätellä kuinka kauan henkilö on ollut kuolleena. Eikä edes sitä onko se elävältä tai kuolleelta. Varsinkaan kun mitään ruumista ei ole.



Ihan absurdia väittä, että Madeleinen vanhemmat olisivat kuskanneet mädäntyneen lapsensa ruumista. Minne? Hotellilta hotellille? Samaan aikaan kun tiedotusvälineet olivat heidän perässään.



Iso-Britannia voisi haastaa Portugalin oikeuteen, niin paksuiksi menee poliisin väitteet.



Tämä maailma on niin paha ja pahemmaksi menee. Ennen ajattelin, että on traatista, että niin moni joutuu helvettiin, nyt en sure sitä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kylläpä numero 40 ottaa henkilökohtaisesti :) kannattaisi varmaan mennä nukumaan!

en osaa selittää miksi vanhemmat tuntuvat minusta epäilyttäviltä. olen vain aina ollut äärettömän hyvä ihmistuntija ja tiedän ihmisistä usein todella paljon ensi näkemällä. Tämä on kai joku taito minkä osaan?! Jotenkin Maddyn vanhemmista huokuu epärehellisyys... hirveä julkisuudessa paistattelu vaikuttaa siltä kuin jotain todellista haluttaisiin haudata sen alle. Myös rahan keruu ihmisiltä on aika omistuista....avustusrahoja on jo käytetty rutkasti...mihin?

Juuri sinun kaltaiset " ihmistuntijat" ei tiedä ihmisistä mitään.

Apua. Oksennan. Avn idiootit taas loistaa.

Vierailija
34/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista saattoi päätellä lapsen kuolleen tapaturmaisesti? Minä luulen että vanhemmat ovat yrittäneet peitellä omaa huolimattomuuttaan ja lasten huonoa hoitoa, hävittämällä ruumiin. Kertoohan sekin jo vanhemmista jotain, jos jättää noin pienet lapset yksin hotelli huoneeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästivät hotellihuoneeseen ihmisiä heti tapauksen esilletulon jälkeen, muistaakseni?

Vierailija
36/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietää vanhempien olevan pahoja. Kuka täysijärkinen jättää kolme pientä lasta hotellihuoneeseen keskenään?



Taitaa tuota arvostelijaa nyt kismittää vain se, että samaistuu Maddyn vanhempiin..esim juuri tuossa asiassa?

Vierailija
37/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin näin olen tämän ajatellut tpahtuvan!

Kuollut jo aikaisemmin ja siirretty piiloon, sitten haloo että lapsi viety!

Tilanteen rauhoituttua viskattu ehkä mereen.

Vanhemmat - tai sitten joku oikeasti vienyt. Mutta kun joku vanhemmissa mättää!

Jokatapauksessa jo kauheaa jättää kolme noin pientä lasta yksin nukkumaan!

Vierailija
38/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Anna mun arvata, sä olet n. 30 vee. Ammatiltasi joku lähihoitaja tai sitten vain kotiäiti. Sulla on kotona BB 24/7. Sulla on dildo kaapissa. Huudat lapsille. Ryypäät aika usein ja pukeudut mauttomasti. Olet syönyt/tai syöt mielialalääkkeitä. Olet usein vihainen/stressaanut ja purat sen olemalla inhottava avlla. Katsot paljon televisiota, et juuri liiku, ylipainoakin on.



Enkö osunutkin aika hyvin :D

Vierailija
39/49 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että tietää vanhempien olevan pahoja. Kuka täysijärkinen jättää kolme pientä lasta hotellihuoneeseen keskenään?

Taitaa tuota arvostelijaa nyt kismittää vain se, että samaistuu Maddyn vanhempiin..esim juuri tuossa asiassa?

Tiedätkö, että tuossa seurueessa oli useita vanhempia, jotka jättivät niinikään lapsensa hotellihuoneeseen nukkumaan. Miksi et syytä heitä? Kyseessä oli siis valliseva käytäntö, aivan samanlainen kuin se, että suomalaisäidit jättävät pienet lapsensa pihalle nukkumaan ja käyvät tarkistamassa vain tietyn väliajoin, kuka tahansa voisi siepata lapsen.

Ovatko siis kaikki ne, jotka jättävät lapsensa nukkumaan ulos pahoja?

Todennäköisyys, että joku käy varastamassa lapsen hotellihuoneesta kuin vauvan pihalta on täsmälleen sama.

Vierailija
40/49 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. viikon ikäisestä, neljän viikon tai viiden viikon tai kahden kuukauden ikäisestä ruumiista peräisin.



Haluaisin todellakin tietää miten tämä tapahtuu. DNA kun on DNAta. Voiko siitä edes päätellä onko DNA elävältä vai kuolleelta peräisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi