Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorittajaäidit ovat sellaisia jotka

Vierailija
10.09.2007 |

pitävät netissä päiväkirjaa, johon tunnon tarkkaan merkkaavat päivämääriä, jolloin lapsi oppi päiväkuivaksi, sai kuudennen hampaan, nauroi pihalla leppäkertulle...



eikö äiti-ihmisellä oikeasti ole muuta tekemistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki on uutta ja ihmeellistä. Ei kukaan enää pidä mitään päiväkirjoja 5-vuotiaista. Antakaa ny niitten ihastella lapsiaan. Kyllä se lopulta haihtuu, ja toisaalta se on sääli. Kyllä minä ainakin joskus kaipaan sitä aikaa, kun kaikki mitä lapsi teki oli Suuri Ihme.

Vierailija
2/3 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kehityksen seuraaminen on rakkauden osoitus, tärkeää äidin ja lapsen vuorovaikutukselle, tärkeää mahdollisia tulevia vaiheita varten (esim jos kasvussa ja kehityksessä tuleekin ongelma, niin esim psykologit tai neurologit tarvitsevat tiedon lapsen kehitysaskelista), tärkeää lapselle ja muutenkin tärkeää ja arvokasta puuhaa. Minä olen esimerkiksi kokenut olevani rakastettu ja tärkeä mm. juuri noiden äidin tekemien muistiinpanojen takia. Olen ollut alusta asti hänelle merkityksellinen.



En voi uskoa, että ap on äiti, tai sitten hän on pahasti hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten lapsen kehitys unohtuu niin nopeasti, ja kaikki pienet hauskat asiat. Samahan se on täyttääkö vauvakirjaa vai nettipäiväkirjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän