Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenköhän tämän tulkinta on? Sis. hedelmöityshoitojen hoitotuloksesta (ICSI)

Vierailija
10.09.2007 |

Kun tässä opaskirjasessa sanotaan, että mikroinjektiolla onnistumisprosentti/hoitokerta on 20-35%, joista lapsi kotiin on 15-30%.

Mikä kattaa tuon 15-30%? Onko se sadasta prosentista vai tästä 20-35%sta?

Eli jos esim. pääsee kriittiset 12 viikkoa yli, niin mikähän mahtaa lapsen kotiinsaantiprosentti silloin olla?



Plääh, tuskin täällä on ketään hedelmöityshoitoihin perehtynyttä ihmistä. :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskoulumatikalla ja maalaisjärjellä uskoisin että sen täytyy olla niin että 15-30 prosenttia per hoitokerta saa lapsen kotiin. 15 prosenttia 20 prosentista on 0,03 ja jos todellakin olisi niin että 85 % icsiraskauksista menisi kesken ja vain kolme sadasta hoidetusta saisi lapsen kotiin niin ei näitä hoitoja kannattaisi ollenkaan tehdä, kustannus-hyötysuhde olisi niin huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla