-Kultaiset 60-LUKULAISET viikkoon 37-
Huomenta ! Uusi viikko on alkanut uusin kujein, toivotaan, että se olisi meille jokaiselle hyvä. Ei muuta kuin palstautumaan kultsut !!!
t. emmi
Kommentit (46)
Hei, olen myös 60-luvulla syntynyt, joten aion jatkossakin lukea viestejänne. Välillä oma ikäni askarruttaa vauvan suhteen, lähinnä ajatus ehdinkö vielä saada yhden pikkuisen, kun keskenmenojakin on koettu. Kiva lukea, että meitä yli kolmekymppisiä! on muitakin.
Tervetuloa Kangasmaitikka porukkaamme. Kävinkin vastaamassa sinulle tuolla toisessa pinossa kaavintaan.
Mitäs muille kultaisille kuuluu? Itsellä tänään rv 25 ja aina lauantaisin on olo kuin voittajalla. Kun tulee yksi viikko lisää edellisiin lukemiin, niin koko ajan on varmempi olo. Vaikka pahimmat pelot olen jo voittanut, niin kyllä sitä alitajunta jauhaa koko ajan " no nythän vauvaa voitaisiin jo yrittää pelastaa..."
Täällä on niin harmaa ilma, että tänään voi ihan hyvällä mielellä vaan lojua sohvalla ja levätä.
Mukavaa lauantaita kaikille.
wemppa
Olen ollut tosi laiska kirjoittaja ja laiminlyönyt teidät kultaiset ihan kokonaan;(
Täällä oli taas vaikka mitä kuulumisia.
Mulla itselläni ei mitään uutta, täti kurvasi päivän myöhässä, putosin korkeelta ja silleen.
Ei tässä mitenkään paha masis ole, kun kerran tutkimuksissa ei ilmennyt mitään raskautta estäviä juttuja.
Keräilen taas voimia uuteen yritykseen. Ei parane vielä luovuttaa.
Palstailen kuitenkin ehkä vähän harvemmin, yritän laittaa vähän taustalle tämän kuumeilun, tuntuu että välillä puristaa toiveestaan liian lujaa kiinni ja unohtuu tämä nykyhetki.
Kaikille rutistus ja halaus!
-minea-
Vaikka onkohan kukaan lukemassalaan...? Kovin on hiljaista täällä...
Minea: Mä jo mietinkin, että mitähän kuuluu..? Harmi, että menkat tuli, mutta kun sulla on kaikki kunnossa, niin eikun taas nokka pystyyn ja kohti uutta yritystä. Missään tapauksessa ei saa luovuttaa, ja voi tosiaan tehdä hyvää työntää kuumeilu vähän taka-alalle. Se vaan ei ole kamalan helppoa... Mutta pidän peukkuja, että lähiaikoina päästään lukemaan sun plussauutisia! Halaus takaisin!!
Mitähän Anille kuuluu?
wemppa
Niin se on taas lauantaikin illassa ja kohta menen nukkumaan...zzzz kun väsyttää vaikka tänään nukuinkin aamulla peräti seiskaan viikonlopun kunniaksi !
Päivä on mennyt ostoksilla kun esikko halusi tuhlata synttärilahjarahojaan ja löysikin Adidaksen tuulipuvun ja piipahdettiin sitten illasuussa juhlimassa kummipoikaa Vantaalla.
Tänään olen harjoitellut " kruisailua" tuolla " uudella autolla" ja ihan hyvä sillä on ajaa vaikka tiettyä epäluuloa mulla olikin ilmassa !!
Eilen olin shoppaamassa pikkupimujen kanssa illalla ja ai miten ihanat puvut löysin tikrunpennulle Lindexiltä, toinen on sini-valko-ruskeasävyinen bamse-toppapuku ja toinen sellainen " teddy-karhu-puku" ! Ei päästy yksimielisyyteen, että kumpi on nätimpi niin otettiin molemmat !!
Neuvolassa oli kaikki ok, pentu kasvaa yläkäyrän yläpuolella tasaisesti omaa käyräänsä mutta jopa hemppa oli noussut joten vatsavaivoista huolimatta kannattaa retaferiä syödä !!
Kampaajallakin kävin eilen joten nyt on uusi frisyyri taas kuosissaan hetken aikaa...
jaahas närästää taas siihen malliin että pitää ottaa rennietä !
illanjatkoja ja Minealle pahoittelut tätykän kurvaamisesta paikalle mutta please pidä matalaa profiilia mutta älä löpullisesti hylkää meitä !!
Wempalle onnittelut taas uusille viikoille siirtymisestä !!
Isotee ja tikrunpentu rv 30+2
Ihan pieni kurkkaus tänne kesken kiireiden töistä..
Emmi: Kiitos lohduttavista sanoista. Niin mä arvelinkin, että kitkaa on myös muilla aina silloin tällöin. Joskus on vaan hetkiä jolloin tuntuu, että käy liian rankaksi...
Kirppu: Tosi ihania uutisia!!! Olipa mukavaa luettavaa kerrassaan.
VIIKONLOPPUJA KAIKILLE!!
wemppa