Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä sinä tekisit?

Vierailija
09.09.2007 |

Mun miehellä on Sepram-lääkitys paniikkikohtauksiin, keskittymisvaikeuksiin ym. Hän on todella impulsiivinen, suuttuu ja provosoituu herkästi, on aika hallitseva. Minusta myös adhd-piirteitä.

Nyt hän on lopettanut lääkkeet itse, eikä suostu ottamaan vaikka kuinka maanittelen. Huomasin kyllä lopettamisen vaikka ei mitään sanonut, myönsi vasta tivaamisen jälkeen, aluksi valehteli käyttävänsä. Hänen mielestään osa hänestä " kuolee" eikä voi olla oma itsensä jos syö lääkkeitä. Häpeilee sitä kun on lääkitys, mutta silti puhuu siitä kaikille...

Käytännössä näkyy niin että on tosi ilkeä, huutaa mulle ja lapsille, saa raivareita, ei ole ollut väkivaltainen mutta välillä pelkään kun käytös on uhkaavaa, vaikuttaa arkeen niin että mun pitäis vaan hissutella ja myönnellä ja olla kaikesta samaa mieltä niin kaikki menis kai hyvin. Isompaa lasta haukkuu tyhmäksi ja pahaksi, mutta pyytää sitten anteeksi. Muile ihmisille erittäin suorasanainen ja loukkaa helposti, ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. Voi tietysti olla osa luonnetta ja kasvatustakin, mutta ei korostu niin kovasti lääkkeitä käytettäessä.

Mitä vaihtoehtoja mulla on? Väkisin en saa niitä syötettyä, lääkkeillä mukava ja hauska mies, panostaa kotielämään ym. Erota en halua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi