Olisitteko itse antaneet näissä tilanteissa Huutonetmyyjälle neutraalin? ov
Mua rupeaa pikku hiljaa kyrsimään nuo tuhran tarkat ostajat.
Olen saanut kaksi neutraalia tuollaisilta ostajilta (sehän ei maata kaada, mutta ärsyttää vaan, kun kohteissa oli selvästi mainittu vioista).
Toinen kohde oli lasten domino, kohde sulkeutui kaksi kuukautta sitten ja ostaja antoi vasta eilen palautetta, luultavasti jätti palautteen antamisen viime tippaan, etten voi vaihtaa omaa palautettani (mitä en kyllä olisi tehnytkään).
Ilmoituksessa oli selvästi sanottu, että palat ovat siistejä, mutta koska peli on vanha, käytönjälkiä näkyy. Ostajapa oli sitten varmaan katsonut palat suurennuslasin kanssa, koska hänen mielestään paloissa oli mustia sormenjälkiä (mitä minä en kyllä huomannut..) ja kaikkien palojen kulmat olivat lytyssä (varmaankin menneet postituksessa, koska halusi palat välttämättä ilman laatikkoa, tavallisessa kirjeessä...).
Myös toinen kohde sulkeutui kaksi kuukautta sitten ja palaute tuli toissapäivänä. Kohde oli lasten kuvakirja. Ilmoituksessa oli selvästi mainittu, että kirjan kansissa on kulumaa ja taittumia, mutta sivut ovat siistit ja töhryttömät. Ostaja antaa neutraalin, missä haukkuu kirjaa huonokuntoiseksi???!!!!
Hyvin nuo osasivat ajoittaa nuo palautteiden annot, koska kohteet olivat tänään kadonneet listoilta.
Dominossa en mitään sormenjälkiä olisi varmaan huomannut. Lyttyreunat on ikävä, mutta jos on tullut postituksessa (hölmöä pyytää ilman laatikkoa) niin ei ole myyjän vika. Ja kirjan kunto oli mainittu käsittääkseni ilmoituksessa.