Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä lyhyet (alle 175 cm) miehet

Vierailija
08.09.2007 |

on epäseksikkäitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen on vaatimattomampi ja sellainen viattoman oma itsensä niin riittää lyhempikin mies vaikkei itsekään mikään tumppi olisi.

Itse olen kyllä huomannut että niin lyhyet kuin pitkätkin miehet ja naiset on puolison löytäneet joten ei varmaan huolta kellään kokonsa vuoksi.

Vierailija
22/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis seksuaalisessa mielessä,mut herättääkö teissä vaikkapa 160cm pomo (nainen) tai muu työkaveri/kaveri tmv " äidillisiä tunteita vaan" ja koska vastaus on varmaankin ei niin miksi ei??

Miksi lyhyt mies " saa" sit näitä äidillisiä tunteita??

Ja mitä muutenkin pidemmät naiset ajattelevat pätkis-tytöistä?? :D Koska voin vastata 159cm naisena et itse en ajattele pidemmistä naisista YHTÄÄN MITÄÄN pituuden tmv perusteella,enkä ihmisistä muutenkaan,hah,hyvä et huomaan muiden pituuksia...

Parhaan kaverini olen tuntenut 10v ja vasta viime viikolla kun lainasin hänen sadetakkiaan joka ylsi (oli tällanen pidempi malli) mulla nilkkoihin ja hällä polviin,niin tajusin et hemskutti,sehän on tosiaan mua näin paljon pidempi :D:D

Ja niin,mun mies on 186cm ja voi vitsit kun pelkäsin sen musertavan mun alleen alussa vaikkei siis oo mikään läski tmv,lihaksikas,salilla käyvä jne kyllä...

Aiemmin tapaturmaisesti kuollut edellinen aviopuolisoni oli 167cm,enkä näe mitään ihmeellistä siinä et mieheni ovat olleet näin eripituisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 171 senttiä. Oli hassun kätevää, kun pystyin lainaamaan hänen paitaansa tai housuja, tosin housut olivat mulle isoja ja paita rinnuksilta kireä. Korkkareissa ei ollut kiva kävellä rinnalla ja tanssiminen oli outoa.

Ei meillä pidemmän päälle oikein synkannut syvällisemmissälään asioissa ;).

Vierailija
24/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiöksi ei pidä nimitellä ketään.

Vierailija
25/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei satu olemaan työkaverini tai ystäväni mies, jolloin olemme sosiaalisessa kanssakäymisessä :). Ystävilleni aina kohteliaasti myöntelen, kun he kehuvat lyhyiden miestensä ulkonäköä.

Vierailija
26/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on aiemmin johtunut paremmasta ravinnosta ja olosuhteista. Naiste ovat hakeutuneet tällaisten miesten seuraan. Miksi Itä-Suomessa on lyhyempiä miehiä kuin Länsi-Suomessa tai Ruotsissa? Elinolosuhteet ovat olleet paremmat.

Minusta pitkä on esteettisesti paremman näköinen kuin lyhyt. Myös muussa kuin vartalon pituudessa...

Vierailija
27/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksei maajalkaiselle naiselle sopisi pariksi

Vierailija
28/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa pari kolmekin älykästä, seksikästä, sivistynyttä ja muutenkin ihanaa alle 175 senttistä miestä itselleni. Ei olisi varmaan mitään ongelmaa edes löytää, kun on teitä on niin paljon, joille ne eivät kelpaa. Mä voisin ottaa niitä teidänkin puolesta.

t. kaiken pituisista tykkäävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi