Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaako joku teistä yli 6000 euroa kuussa?

Vierailija
08.09.2007 |

Ja jos tienaat niin mitä teet työksesi? Ja siis nimenomaan tienaatko itse, ei puolisosi. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin palkkagalluppien mukaan...

Vierailija
2/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja viime vuosi oli hyviä myös bonuksen suhteen, joten tähän mennessä keskiarvotienesti /kk on ollut tänän vuonna yli 8000¿/kk.



Myyntihommissa kansainvälisessä kaupassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
4/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä harvempi nainen. Lisäksi yleensä tuollaisilla palkoilla olevat eivät käy tällä palstalla, koska lapsetkin on isoja. (siis harva kolmekymppinen tuollaisia tienaa) Ehkä lääkärit pääsee taviksista päivystämällä ahkerasti.

Vierailija
5/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan olen tienannut 10 000 kuussa.

Vierailija
6/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee keikkahommia lääkärinä, on osan aikaa yksityisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT, paperi tai pankkialalla. Ei tosiaan mikään ihmeellinen palkka.

Vierailija
8/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK-palkkani on vain 4800¿, mutta onneksi ollut lihavia vuosia monta tässä :-)



t. pahapaha uraäiti (markkinontijohtaja, KTM)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltona kunnallisesti. :D

Vierailija
10/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sanoista tulee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtion hommiin.

Vierailija
12/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama elto ja palkkavastaus oli silkkaa sarkasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairaanhoitajat tienaa vähintään ton.

Vierailija
14/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä paremmin koulutetut opettajat tienaavat tai palomiehet tai poliisit tai lastentarhan opet. Sairaanhoitajat kuvittelevat olevansa maailman napoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nyt kaksi faktaa.

Vierailija
16/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palomiehet usein hengenvaarassa ja työnsä oikeasti vaativaa.

Vierailija
17/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuinb tradenomikin.



Jos haluaa enemmän rahaa, pitää opiskellla enemmän. Yksinkertaista.

Vierailija
18/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi ehdolla=)

Vierailija
19/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen tienaa yli 6000¿/kk ja ihan tavallisia ekonomeja &DI:tä +lääkäri ollaaan, kaikkien ikähaarukasssa 30-35v. Tästä porukasta puolet naisia ja puolet miehiä.



Lakimiehet reilusti yli 6000¿/kk yksityissä firmoissa, lääkärit tienaa jos ovat sekä virassa että yksityisvastaanotto, ja pörssianalyytikot tienaa tuplasti tuon ( hyvänä vuonna).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi