Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen helposti kaikesta turhasta tavarasta kerralla eroon

Vierailija
08.09.2007 |

ja opin pitämään kaapit siisteinä ja järjestyksessä?



Ollaan muutettu 4v aikana 4 kertaa eli kerran vuoteen ja SILTI vaikka joka kerta tehdään todellinen inventaarioluopuminen niin tila loppuu kesken kun kaikkea ihme roinaa pyörii laatikoissa, kaapeissa ja pöydillä ym.



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhjentämään kaapit jätesäkkeihin. Sitten kirjaat paperille kaiken minkä haluat takaisin. Kun olet luetteloinut kaiken mikä kaapeista PITÄÄ löytyä, pyydä ystäväsi ja puolisosi etsimään säkeistä ne tavarat jotka olet listannut. Loput he voivat katsoa läpi noin suurinpiirtein ja säästää ne jotka säästettävät asiat jotka olet unohtanut (esim. rakkaat muistot lapsesta, eka hiuskiekura jne) ja loput heittävät roskiin siten ettet pääse edes näkemään mitä lähtee roskiin.



Roskiin päätyy siis vain kamat jotka kaksi ihmistä on katsonut läpi ja todennut tarpeettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi