Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin juuri ulkomaanreissulta kahden pienenlapsen kanssa.

Vierailija
07.09.2007 |

Nyt olen huomannut että Madeleinen äitiä surmataan murhasta. Ulkomailla oli aika rankkaa pienten lasten kanssa. Itse menimme saman tien nukkumaan kun lapsemmekin nukahtuvat. Tai parina iltana valvoimme terassilla noin puoli tuntia kun lapset olivat nukahtaneet.

Itse vaan mietin sitä että miten tuo pariskunta on jaksanut olla päivällä lasten kanssa jos illalla on kaksistaan valvottu myöhään. Taitaa siinä houkutus antaa rauhoittavaa lääkitystä lapsille nousta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten lasten kanssa. Mitä lomaa ja rentoutusta semmoinen olisi????

Vierailija
2/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa lomailu on lasten kanssa lomailua. Tietysti se on erilaista kuin kahden aikuisen lomailu, mutta kenelläpä se elämä jatkuisi entisellään lasten saamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia on monenlaisia. Minulla on vain yksi lapsi, mutta olen tehnyt hänen kanssaan tähän mennessä 7 ulkomaanmatkaa (kahdessa vuoden ikään mennessä) ja jokainen matka on ollut rentouttava ja hyvä kokemus.

Vierailija
4/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolme kertaa vuodessa käydään ulkomailla: kesällä 2 vk rantalomalla, talvella 2 vk kaukomatkalla ja sitten vielä joku pidennetty viikonloppu jossain kaupunkikohteessa. Lisäks laiva- ja muut pikkureissut. Ei me ole koettu tarvetta muuttaa lomailua, vaikka lapsia onkin. Kyllä loma on aina lomaa, joka tapauksessa oltais varmaan altaalla tai rannassa tai retkillä ja iltaisin syötäis ravintolassa . ei sitä lapset mikskään muuta. Tietty kaikki museot ym. jää väliin mutta olis jääneet muutenkin. Ehkä sitten ollaan lapsellisia kun itsekin viihdytään huvipuistoissa ja vesipuistoissa ja eläintarhoissa ym...

Mutta ilmeisesti niitä lapsia pitää sitten olla NELJÄ ennenkuin se lomailu muuttuu yhtäkkiä niin rankaksi, ettei viitsi lähteä:) Ettei vaan olisi taas kateelliset äänessä. Kuinka moni teistä on kokeillut lasten kanssa kivaan kohteeseen matkustamista edes kerran?

Vierailija
5/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa se matkailu tulee niin kalliiksi, että parempi teeskennellä että pitää ajatusta kamalana kuin sanoa, että ei ole moiseen varaa.

Vierailija
6/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en käsitä ap:ta, miten sä sitten Suomessa jaksat, vai menetkö täälläkin aina lasten kanssa nukkumaan? Kyllä me ainakin miehen kanssa reissuilla juodaan aina parit lasilliset viiniä terassilla jutellen ja meren kohinaa kuunnellen. Välillä istutaan yömyöhään, mutta niin sitä tulee täällä kotimaassakin tehtyä. Samalla lailla sitä aamulla jaksaa kuin normaalistikin.

Vierailija
7/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutosen ei siis ole tarvinnut antaa rauhoittavia lapsilleen aamulla, vaikka onkin valvonut heitä pidempään lomalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme