Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääköhän ns valittajaperheet tai ongelmaperheet että he ovat valittaja/ongelmaperhe?

Vierailija
07.09.2007 |

siis muiden silmissä? joskus mietin että tajuaako noi ihmiset että kaikki vähän hymyilee heille selän takana silleen että " hoho, taas toi alkaa" tms? tai kuvitteleeko ne että kaikki on ihan jees ja he ovat kuin kaikki muut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän että perheemme joidenkin mielestä on ongelmaperhe, samoin minä valittaja.

Vierailija
2/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on todella epämiellyttävä suhtautuminen lähimmäiseen, joka epäsuorasti yrittää pyytää apua ja kaipaa elämäänsä muutosta, mutta ei tiedä kuinka siihen muutokseen pääsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi