Miehen sterilisaatiosta kysymys
Eli mieheni ei tahdo siihen koska kokee että ei ole sen jälkeen mies. Hänellä on se käsitys että sen jälkeen kun panee niin pippelistä tulee vain lämmin henkäys eikä siemennestettä ollenkaan. Onko tämä totta? Entä leikataanko pallit kokonaan pois (kuten mieheni väittää) vai vain osa niistä?
Kommentit (18)
Joopa joo, mutta on muuten aika yleinen käsitys miesten keskuudessa että sterilisaation jälkeen kyvyt heikkenee. ;) Voin tulla ap kertomaan kokemukset tuossa parin kuukauden päästä.
Parin viikon päästä, toivottavasti ei tule tota lakkoo, et sais toimenpiteen pois alta, kun jännittää muutenkin tarpeeks. Olen siis miespuolinen.
Olitko kauan kipeä?
Miten pian pystyi seksiin igen?
Mitä se sterilisaatio vaikuttaa miehenä/naisena olemiseen, kerro se 14, olipa typerää ???!!! 12
Ymmärtääkö miehesi, että jos sinä menet sterilisaatioon, sinut pitää NUKUTTAA ja olet sairaalassa yön yli (näin ainakin minä olen käsittänyt, korjatkaa jos olen väärässä).
Kun puolestaan miehellä menee tuo 20 min ja vain paikallispuudutus.
Lisäksi naisella lopputulos epävarmempi.
Eikö se nyt jo riitä että vaimo vuosikaudet on raskaana ja synnyttää ja imettää, eikö mies ole edes tuollaiseen hampaanpoistoa pienempään nipsaukseen valmis?
Kyllä on herkkä tuo miehen keho. Nainen kyllä saa venyä ja paukkua mutta mieheen ei saa tehdä edes 2 cm viiltoa.
Ja edelleen ei kohdistettu vain ap:n miehelle vaan kaikille Suomen sterilisaatiota vätysmäisesti vältteleville miehille.
ole sitten nussimati. Sopii katsoa kauanko kestää... Sitten vielä syyllistykset kehiin, että sitten sun on mentävä, ja se on paljon isompi operaatio joudutaan tekemään nukutuksessa, että ei se varmaan susta välitä jos kerran sun terveyden on valmis riskeeraamaan ohan vaan sen takia, että on niin nysvä. Ja vielä perään, että jos susta ei ole siihen miestä niin eipä sulla paljoa menetettävää miehisyyttä taida olla alkujaankaan...
Btw, normaalisti en kannata tällaista toimintaa, mutta raukkamaiseen mieheen tarvitsee raukkamaisia keinoja.
ehkä päivän. Siinä oli joku sekstailukielto, olikohan 2 viikkoo, että ehtii paikat umpeutua.
Ja steriloitumies se vasta mies onkin, voi antaa palaa täydeltä laidalta :-)
Se ei nuijapäät ei ui spermassa ei heikennä kenenkään miehisyyttä.
T: 13
Sehän voi jäädä johdin vaikka roikkumaan kivespussista ulos tai jotain.
*yökkii*
steriloitiin vasta ja oli muuten viikon tosi kipeä. Eikä teeskennellyt sitä kipua, meinas ekana päivänä ihan pökrätä kipuun, sen näki siitä kun oli niin kalpea.
Sittemmin on kyllä parantunut tosi hyvin ja nopeasti.
Kenenkään ei kyllä pidä mennä vaimon vaatimuksesta vasektomiaan. Miehillä kun on niin pitkä ikä aikaa vaihtaa naista ja saada lapsia, että jos yksi nainen tällä vuosikymmenellä on jotain mieltä, niin toinen voi olla eri mieltä ensi vuosikymmenellä.
Itse ap voit mennä leikkaukseen, älä koskaan pakota ketään muuta tekemään mitään, se ei palaa sinulle hyvänä.
Mies ilmoitti, että hän ei enää lisää lapsia halua ja meni sterilisaatioon.
Viikon verran oli sen verran kipuja, että söi särkylääkkeitä.
Tyytyväisiä olemme olleet molemmat, sterilisaatio ei ole todellakaan vaikuttanut miehen seksuaalisuuteen (ainakaan negatiivisesti), eikä minun ole tarvinnut käyttää pillereitä.
Miehesi on nyt vähän sekoittanut sterilisaation ja kastraation.
En tiedä laitetaanko niihin jotkut klipsit, vai miten käytännössä. Spermaa kyllä tulee, mutta ei siittiöitä.
Suosittelen, kivaa spontaania seksiä eikä raskauden riskiä! Ja miehellä halut kohdallaan!
Miehen sterilisaatiossa pallien ihoon tulee noin 2cm pitkä haava, jonka kautta siemenjohtimet katkaistaan ja ommellaan kiinni. That' s it.
Sperma on rauhasnestettä ja siittiöitä. Kun ei siittiöt enää kulje, tulee vain rauhasnestettä.
Kyllä se varmasti osaa internettiä käyttää. Varmaan löytyy paljon asiallista tietoa sterilisaatiosta.
Mua nyppii, kun miehet on niin itsekkäitä tuon ehkäisyhomman kanssa. Ensin nainen syö hormoneita vuosikymmenet, synnyttää ja imettää lapset, ja sitten kun lapsiluku on täynnä, niin ei voi mies tikkua ristiin laittaa.
Miehelle sterilisaatio on nopea, helppo ja vermempi kuin naisen. Naisella suurempi ja monimutkaisempi operaatio, sitäpaitsi epävarmempi.
Ja tämä vuodatus nyt ei ollut kohdistettu sinun miehellesi vaan myös omalleni ja kaikille Suomen nynnerömiehille, jotka moista pikku nipsausta pelkää. Muissa Poohjoismaissa mihille tehdään paljon enemmän sterilisaatioita.
ei todellakaan leikata palleja pois! Niihin tehään ihan pieni viilto (jota ei sit myöhemmin huomaa) ja sieltä katkastaan pieni pätkä sitä " johtoa" pois. Tehään ihan paikallispuudutuksessa... mun miehellä meni siellä sairaalassa aikaa 20 minsaa. SIemennestettä tulee ihan yhtä paljon ku ennenki (valitettavasti)... siinä vaan ei oo siittiöitä mukana (mut sitähän ei paljaalla silmällä huomaa). Seksihaluihin vaikuttaa ainoastaan positiivisesti ku ei oo ei-toivotun raskauden pelkoa. Eli meille ainakin sopinut paremmin ku hyvin!
Sanoi että ajatuskin puistattaa kun kerroin siitä pienestä viillosta ja että nipsastaan pala johtoa poikki ja että haava paranee nopsaan eikä jälkeä myöhemmin edes huomaa. Sanoi että tuli kuulemma paha olo jo ajatuksesta. Ja sitten sanoi että on mieluummin sitten vaikka nussimatta kuin että menee siihen toimenpiteeseen :(
Kait se on sitten mun mentävä.