Goottiperhe naapurustossa, lapsilla lähinnä mustia vaatteita
Kommentit (6)
Ja näin ollut aina, lapsesta saakka (nyt olen 30v). Lapseni käyttää siis lähinnä vaaleanpunaisia, liloja ja kukallisia vaatteita (tyttö).
Että, näin meillä! Monien mielestä liian imelän värisiä nuo meidän lapsen vaatteet... mutta myö tykätään!
Heillä on myös muun värisiä vaatteita. Minulla miehellä yleensä lähinnä mustaa. Entä sitten? Päätäthän sinäkin, mitä lapsellesi puet. Sitten kun osaa itse valita, niin valitkoon.
Mun mielestä vaaleanpunainen korostaa lähinnä ihon vaaleanpunaisuutta ja saa näyttämään possulta. En kuitenkaan jaksa tuomita ketään, kuka käyttää tai pukee lapselleen vaaleanpunaista.
Tiesitkö muuten, että meidän jokaisemme näköaistissa on hieman erisuhteessa värejäerottelevia soluja, joten me näemme maailman oikeasti erilaisena. Eikö voisi vaan antaa toisten nauttia niistä jutuista, jotka omasta mielestä kivoja?
Odotin toki jotain viestiäkin...
Meidän luokitellaan milloin gootiksi ja milloin heviksi ja milloin miksikin mutta ihan normaali lapsiperhe ollaan.. Ja ihan ihmisiä oikeine tunteineen ja ajatuksineen..
Se on vaan niin paljon helpompaa naamioida oma asenne huoleksi lapsesta.
Mutta jotenkin sitä aattelis, että lapsille ny vois laittaa ihan värikkäitäkin vaatteita. Gootti-ihmisten täytyy mun mielestä itsensä sisäistää se ajattelutapa, ei lapset vielä itse tee tuollaisia valintoja.