Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herääkö miehenne vauvan itkuun?

Vierailija
07.09.2007 |

Viime yönä oli miehen syöttävuoro yö kun minä olin aika rättipoikkiväsynyt. Noooh mieheni ei herännyt vauvan itkuun. Odottelin jonkun aikaa aina kun kuulin että vauva alkaa vaatimaan maitoaan, vaikka vauva huusi täysiä niin mieheni vaan kuorsasi! HUOM! En antanut vauvan itkeä kauaa. Piti sitten tökkiä mies hereille.

Vihastuttaa, mitä jos minä joudun vaikka yöksi sairaalaan niin miten mies voi syöttää vauvan kun ei herää vaikka vauva itkisi kuinka kovaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vauva on jo niin iso ettei yöllä enää juurikaa heräile, mutta aamulla mies herää aina ennen minua vauvan ääntelyyn

Vierailija
2/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos herää nin vaihtaa kylkee tai huonetta meillä puolitoista

vuotias vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa vaihtaa sit vaipat ja syöttääkin

Vierailija
4/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joskus ollut ongelmakin, kun miehen pitäisi aamulla nousta töihin ja yöllä on väkisinkin herännyt vauvan ääniin vaikka miten hiljaa yrittäisimme olla.

Vierailija
5/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni poika karjuu naama punaisena miehen korvan vieressä, mutta mies ei herää sitten millään. Heräisköhän edes palovaroittimeen...

Vierailija
6/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut mitään syöttövuoroja, koska imetin pitkään ja mielestäni töissä käyvän vanhemman täytyy saada nukkua.

Nyt poika 2v ja herättää AINA aamulla isänsä.

Vierailija
7/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi herääminen on sitten täysin eri asia jos tosiaan joudut sairaalaan ja miehen pitää herätä!

Vierailija
8/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauva ei oikeastaan itkekkään yöllä. Kun herää niin työnnän tissin suuhun ja jatkamme unia. Jos esikoisemme (2v11kk) herää jostain syystä yöllä niin mies nousee sitten siihen. Ei siis välttämättä herää kyllä eli joudun vähän tökkimään, mutta en ole kokenut sitä mitenkään ongelmaksi.

Vierailija
9/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herää. Eikä vauvan tarvitse edes itkeä. Tuhina riittää... Minä sen sijaan en herää pieniin ähinöihin.

Minäkin kyllä luulen, että jos miehesi " olisi yksin vastuussa" eli jos sinä vaikka joutuisit sinne sairaalaan, hän varmasti heräisi lapsen itkuun. Sitä on ihan eri tavalla valmiudessa, kun tietää olevansa yksin paikalla.

Vierailija
10/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä auliisti tarjoutuu heräämään joskus aamulla lasten kanssa ja minä saisin nukkua pitkään, tai hoitamaan yöheräämiset kokonaan, mutta kun on niin sikeäuninen, niin minun pitää yöllä herätä hakkaamaan miestä kyynärpäällä tai kierittämään alas sängystä kun ukkoa ei tahdo saada hereille.