Töissä päiväkodissa. Puhelin hajoaa illalla, miten ilmoitan poissaolon?
Kommentit (27)
Miksi puhelimen hajoamisen takia pitää jäädä pois?
- Sähköposti
- Vie lappu oveen
Soitat puhelinkopista tai laitat faksin
Ei auta muu kuin mennä paikan päälle ilmoittamaan heti kun päiväkoti aukeaa, että ehtivät hankkia sijaisen.
Ei puhelimen hajoamisen vuoksi tarvitse olla poissa töistä.
Jos olet sairaana, ilmoita asiasta jotenkin. Se on sinun velvollisuutesi. Mene vaikka käymään töissä.
Ap tässä, selvennys, mulla nousi korkea kuume ja horkassa yritin katsoa kelloa puhelimen näytöltä. No puhelin putosi lattialle ja hajosi tuhannen paloiksi. Oli kyllä viikonloppu. Ei mulla ole tässä talossa ketään jolta voisi aamulla kuudelta hakea puhelinta lainaksi
Hae uusi puhelin, Prismat on auki kymmeneen asti. Laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhelimen hajoamisen vuoksi tarvitse olla poissa töistä.
Jos olet sairaana, ilmoita asiasta jotenkin. Se on sinun velvollisuutesi. Mene vaikka käymään töissä.
Horkkakuumeessa?
Vierailija kirjoitti:
Soitat puhelinkopista tai laitat faksin
Ei ole enää olemassa puhelinkoppeja.
Mene naapuriin, ja soita ovikelloa. Pimpom
Uusavuttonuus huipussaan. Ja vielä lasten kanssa tekemisissä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, selvennys, mulla nousi korkea kuume ja horkassa yritin katsoa kelloa puhelimen näytöltä. No puhelin putosi lattialle ja hajosi tuhannen paloiksi. Oli kyllä viikonloppu. Ei mulla ole tässä talossa ketään jolta voisi aamulla kuudelta hakea puhelinta lainaksi
Eli viikonloppuna sinulta on hajonnut puhelin ja olet kipeä, mutta et ole vielä tänään (torstaina) ilmoittanut poissaolostasi?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että puhelin on hajonnut tuhannen paloiksi.
Laske kuume lääkkeellä. Käy työpaikalla kertomassa, että olet sairaana. Mene kotiin lepäämään.
Aloitus on kai provo, mutta ei näistä nykyihmisistä aina tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kello on 17:30, oletko jotenkin autistinen?
laita sähköpostia, samalla koneella mistä kirjoitat.
Laita viesti jo nyt ennen kuin se hajoaa.
Lainaa jonkun muun puhelinta.
Mene aamulla ilmoittamaan töihin.
Laita sähköpostia.
Osta uusi puhelin.