Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tautista. Käsittämättömät pemskut mulla joskus.

Vierailija
07.09.2007 |

Olen ollut kaksi (2!!!) päivää täysin maassa, masentuntu, ahdistunut, epätoivoinen, syönyt hulluna kaapit tyhjiksi kaikesta ja varsinkin makeasta. Töissä en ole saanut mitään aikaan. Nyt sitten alkoi kuukautiset ja parissa tunnissa mieli kääntyi 180 astetta!!! Ei voi käsittää.

Onko muilla samanlaista? Tätä on ollut varmaan jo pidemmän aikaa silloin tällöin, en vaan ole osannut yhdistää.

Onko tähän jotain apua jostain??!! Miten sitä voi olla näin oman mielensä orja. Näiden kahden päivän aikana ajattelin että toivottavasti ja todennäköisesti johtuu PMS:stä, mutta silti siitä masennuksesta ja ahdistuksesta päässyt eroon ja tuntui että seinät kaatui päälle...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, joka hidasteli edessäni bussiin noustessa:) Hillitön aggressiopiikki ihan pienestä. Sitten hirveä masennus ja tuo syöminen on ihan mahdotonta. Kokonainen leipä saattaa mennä, eilen meni pellillinen pannukakkua jne.

Sitten menkat alkaa ja yhtäkkiä elämä on niin kirkasta ja askel kevyt... Oon joskus miettinyt, että täytyis varmaan hakea jotain tasottavaa, mutta aina ei oo näin, joskus menkat vaan alkaa niin ettei huomaakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän