Mielipiteesi jehovantodistajista?
Kommentit (10)
ainakin tuntemani jt:t ovat varsinaisia pyrkyreitä. Jopa lastenkin pitää olla täydellisiä, jotta kelpaavat. Ei minkäänlaista kasvatusta lapsille (vapaa?). Ainainen kiire juosta ovelta ovelle, viis omasta perheestä.... Ulospäin pitää näyttää, että hyvin menee, vaikka menis päin p:tä.
No, niitä on joka junaan ja osa jää vielä asemallekkin! :)
ärsyttäviä mielikuvituskaverin tuputtajia
Olen tutustunut moniin Jehovan todistajiin n. 15 vuoden aikana, kun he ovat meillä käyneet. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Meillä on mielenkiintoisia keskusteluja eivätkä he mitenkään tyrkytä uskontoaan, vaan keskustelevat asiallisesti. Väittelyjäkin meille syntyy joskus. Oikein virkistävää on jutella heidän kanssaan. Jehovan todistajaa minusta ei tule, ja he tietävät sen kyllä.
negatiiviseksi ja vain ja ainoastaan YHDEN ihmisen takia :( Uskomatonta käytöstä ihmiseltä, jonka luulisi lahkonsa edustajana pitävän huolta, että uskokunnan maine säilyy :/
ehkä taustalla oma itsekeskeisyys? Kuuluu samaan kastiin rasistien kanssa.
Itse en ole Jehovan Todistaja, se selväksi, mutta tulipahan mieleen.
Minä kirjoitin molemmat! Enkä ole Jehovan todistaja -olen kyllä ollut.
On alkanut nää uskon asiat kiinnostaa viime aikoina ja tuossa käväs yks Jehovan todistaja ovella ja anto mulle luettavaa. Ainakin tähän asti lukemani on ollut ihan mielenkiintoista, mutta en ole ymmärtänyt mikä se ero on näissä uskonnoissa.
Kiitos jos voit auttaa selventämään tätä asiaa.
ihmisiä ne on ja yksilöitä varmasti moneen lähtöön.