Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis millainen äiti syöttää 2 vuotiaalle purkkiruokaa?????!!!!

Vierailija
06.09.2007 |

ei kuulemma ite jaksa tehdä ruokaa, niin lapsi syö vauvanmössöjä ja aikuiset jotain valmisruokia!

ja kuulemma on aina syönyt kaupan soseita!!!

kamalaa, lapsi raukka.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliiksi tulisi ruokkia 2-vuotias yksinomaan teollisella lastenruualla. mutta hätävarana ja matkaruokana ovat ihan loistavia ja vertaansa vailla.

meillä 2-vuotias syö purkkiruokaa silloin, kun muun perheen tekee mieli jotain tulisesti maustettua tai sitten häntä allergisoivaa ruokaa.

Vierailija
22/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti 3- vuotiaallekin parempi vaihtoehto kuin syödä pelkkä leipää tai hedelmiä. Aina en ehdi tekemään itse kahta ruokaa päivässä, joten suuri kiitos Semperille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää kahdelle nuorimmalle 2 ja 1-vuotiaat usen purkkiruokaa päivisin, kun ei jaksa kokata.

Illaksi saakin sitten tehdä ison satsin, että riittää kaikille.

Vierailija
24/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun saa olla rauhassa ulkona jos jotain hätävaraevästä mukana.

Vierailija
25/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!!

Vierailija
26/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä annan aina kiirepäivinä lapsille jos ei millään kerkiä ruokaa tekemään. Ostan kyllä kaappiin niitä bonan isoja purkkeja.

Meillä 2-vuotias lapsi saa näitä kotona 2-4 krt/vk. Ja laukussa on aina mukana varalta. Pysyy reissussakin parempana kuin oma ruoka pakattuna.

Vierailija
27/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttää maistuvan paljon paremmin kuin itse tekemäni ruuat.

Vierailija
28/28 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen, joka käy töissä tai opiskelee eikä aina ehdi tai viitsi laittaa kotiruokaa. Tai pakastaa sitä kilokaupalla. Kaikilla ei ole nykyisin edes laatikkopakastimia vaan kaappipakastin. Olipa hölmö ihmettelyn aihe. Tässä maailmassa on miljoonia naisia ja lapsia eikä lapset kuole syömäänsä ravintoon kovin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän