Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa elämässäsi luultaisiin täällä provoksi jos siitä kertoisit?

Vierailija
06.09.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tänne kannata kirjoitella mitään tärkeitä tai mieltä painavia juttuja, saa vaan lisää huonoa mieltä

Vierailija
2/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka talous voi joutua tiukille vaikka elarit ja lapslisät tuleeki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väitettykin. Sekä sitä, kun mieheni katosi useaksi päiväksi :( No, tuntuu välillä vähän provolta mustakin tää elämä.

Vierailija
4/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosia sitten kerroin meidän perhe helvetistä, ei sitä kukaan uskonut, provoksi huudeltiin....

Vierailija
5/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus täällä kertonut mm. miten asumme ja mietn paljon mieheni tienaa vuodessa ja joka kerta minua syytetään provoilijaksi. No, ihan sama se mulle on, kun itse tiedän totuuden. :)

Vierailija
6/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaako se tosissaan vai ei=)

Vierailija
7/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan oikeasti niin paljon ettei p****lle taivu!

Vierailija
8/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut joskus, että olen asunnut useammassa eri maassa. Ihmiset eivät usko sitä, koska osoitan rasismiani. On väitetty, ettei ulkomailla asunut voi olla rasisti.

Toisin sanoen ulkomailla asuminen on tehnyt minusta rasistin. Ennen kokemuksiani en ollut rasisti vähäisessäkään väärin. Se on muuten tehnyt hyvin, hyvin monesta muustakin rasistin. Koska tieto lisää tuskaa... Mutta av:lla se kuitataan provoksi.

(En ole halukas tällä hetkellä aloittamaan tästä keskustelua työkiireiden vuoksi. Mutta haluan vain sen sanoa, että olen asunut hyvin rankoissa maissa, kehitysmaissa. Sodan keskellä asuminen tekee lieveilmiöitä)

Vierailija
9/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoimme sen vanhaan rikkinäiseen undulaatin häkkiin ja piilotimme ullakolle. Parin tunnin sisällä hamsteri karkasi ullakon eristeisiin ja jouduimme kertomaan äidille. Ihme, että äiti antoi pitää sen elukan. Noh, tuosta on aikaa pian 20 vuotta... Ei se silloin naurattanut, vaikka nyt jo hiukan huvittaa. :)

Vierailija
10/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaat tämmöisessä ketjussa provoilla.

Vierailija
11/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden aikana.... taloudellisten syiden takia...

Vierailija
12/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon häkki.

19.

Vierailija
13/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole laiha, kaunis enkä provosoivasti pukeutunut enkä itse tee aloitteita / etsi seuraa.

Syy tähän suosioon on itsellenikin täysi mysteeri.

Vierailija
14/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on mennyt vahingossa kuin käsikirjan mukaan, ja eikös se jos mikä saisi ihmisten niskavillat pystyyn ja epäilemään, että olisin joku provoilija :D

Vierailija
15/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen kertonut joskus, että olen asunnut useammassa eri maassa. Ihmiset eivät usko sitä, koska osoitan rasismiani. On väitetty, ettei ulkomailla asunut voi olla rasisti.

Toisin sanoen ulkomailla asuminen on tehnyt minusta rasistin. Ennen kokemuksiani en ollut rasisti vähäisessäkään väärin. Se on muuten tehnyt hyvin, hyvin monesta muustakin rasistin. Koska tieto lisää tuskaa... Mutta av:lla se kuitataan provoksi.

(En ole halukas tällä hetkellä aloittamaan tästä keskustelua työkiireiden vuoksi. Mutta haluan vain sen sanoa, että olen asunut hyvin rankoissa maissa, kehitysmaissa. Sodan keskellä asuminen tekee lieveilmiöitä)

Vierailija
16/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään provona, koska olen selvännäkijäksi syntynyt.

Jo lapsena huomasin omaavani jonkinlaisen yhteyden, mutta en sitä silloin tajunnut ja se pelotti minua. Toivon sen poistuvan.

Aikuisiällä olen kuullu kuinka suvussani on näkijä-verta. Ja sen myötä olen alkanut tutkia tätä enemmän ja opetella tätä itsestäni myös!

Ja tiedän, että en osaa kunnolla täällä tulkita näkyjäni. Koska pelkään mitä kirjoitan... Siksi siirryin pääasiassa meiliini.

Vierailija
17/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajattelen itsekin niitä älyttömiksi. Mutta en valita. :)

Vierailija
18/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Kun asuu maassa, jossa on itse rasismin uhri, koska on väärän värinen, jossa pitää pelätä henkensä edestä, jossa pitää painaa kaasua silloin, kun poliisi yrittää pysäyttää, jossa pitää olla neljän seinän sisällä kun kalasnikovit ulkona paukkuvat - niin hankala sinne on sopeutua.

18

Vierailija
19/19 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

5. Eeeeeeeei, oliko se oikeasti totta! Mua niin nauratti koko ketju, että en enää tienny

että ottaako se tosissaan vai ei=)

Ja nyt sukulaisetkin ovat alkaneet huolestua, kun anoppi paisuu kuin pullataikina.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan