Lue keskustelun säännöt.
Ei,
20.05.2008 |
mä en enää jaksais tehdä kolmivuorotyötä. Yövuorot ovat keholle rankkoja. Ei ole ihmisen hommaa niin sanotusti. Kauheata koko ajan sekoittaa kehon rytmiä. Ei hyvä. Ainakaan minulle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa, tämä piti mennä vuorotyön kyselijälle.
En näköjään osaa tätä uutta systeemiä. Pöh.