Nyt on tilaisuutesi kysyä minulta mitä haluat !
Kerron rehellisesti sinulle, mitä haluat tietää.
Mutta jos haluat minun katsovan niin katson mitä näen ja oletko valmis kuulemaan totuuden!
Kommentit (68)
uuden miehen ja nyt mietin tuleeko tästä mitään, minä kyllä ihastuin voimakkaasti, mutta miehen tunteita mietin... Näkyykö mitään????
37.
En ainakaan vuoteen näe lisää lapsia.
38.
En pysty saamaan häneen yhteyttä!
39.
Ymmärrät varmaan että en voi sitä kertoa! Minun on suojeltava itseäni ja perhettäni. Miksi sinun tulisi saada se tietää?? Luuletko tuntevasi minut?
40.
En pysty näkemään kohdallasi.
41.
Näen sen hyvänä! Onnea teille.
42.
Saatte lisää lapsia!
Harkitkaa kunnolla ennen kauppojen tekoa! =)
43.
Näen sinun löytävän sen mieleisen ammatin johon hakeudut. Ja tulet siten myös viihtymäänkin.
Toisen lapsen näen, mutta en ihan kunnolla kumpi se olisi =)
44.
Saat hoitoa sairauteesi. Aika näyttää kuinka sen kanssa voit elää ilman kokoaikaista pelkoa. Voimia sinulle.
En kuitenkaan osaa sanoa (nähdä) onko teille tulossa lisää lapsia.
45.
En saa kunnolla yhteyttä sinuun.
Montako lasta meille näät?
Mitä näät miehen työhön liittyen?
Kiitos!
En pysty näkemään kohdallasi, pahoittelen!
Elämmekö onnellisesti avioliitossa elämämme loppuun asti? Näetkö työasioissa mitään muutosta? Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen työhöni, mutta mies kaipaa muutosta ja vakituista työtä. Vaihdammeko asuinpaikkakuntaa, vai asummeko vielä pitkään nykyisellä paikkakunnalla ja nykyisessä asunnossa?
Ärsyttävä nappula tuo ENTER ! =)
Näen liittonne onnellisena. Riitoja toki on, mutta ei niin vakavaa että se purkaisi suhteenne.
Työasioissa en näe suuria muutoksia.
En näe kunnolla enempää.
Kiitos teille näkijät, että viitsitte vastailla! Kyllä ne aidot erottaa provoista!
Kysyn vielä yhtä asiaa. Kannattaako meidän laittaa suuria summia talon remontointiin? Mietin vain jos joudun pyörätuoliin lähivuosina ja joudutaan muuttamaan muualle. Näetkö että pystyn vielä jonkin aikaa olemaan työelämässä? Kenties uusi ammatti?
Kysyin millaisena näet mahdollisuuteni tulla raskaaksi vielä tänä vuonna. Kiitos vastauksestasi, olisin varmaan ensimmäinen yli 50-vuotias raskaaksi tullut MIES tässä maassa. Saisin kaipaamaani kuuluisuutta.
__Näkijä__:
41.
Näen sen hyvänä! Onnea teille.
Onko kenties MS-tauti?
Pahoittelen, mutta en nyt pysty näkemään olisiko syytä remontoida kotinne. Jos aiotte asua siellä pitkään olisi tietenkin hyvä saada se toimivaksi ja miellyttäväksi kodiksi itselleen.
TÖitä näen sinun kuitenkin tekevän.
Tiesin sinun testaavan minua ja siksi laitoinkin, että mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat hyvät! =D
Olet kaljuuntuva mies jolla vyötärö jo yli terveysriskin!
Saammeko lisää lapsia? Koska muutamme? Terveys? Entä tuleeko minusta " oikeaa taiteilijaa" ? (eli pystynkö ansaitsemaan elantoni taiteellani?)
Kerro mitä näet tulevaisuudessani, iloisia ja surullisia asioita?
jatkuuko työni myös lokakuussa?
Onko talveksi tiedossa lomailua?
Mikään vastauksessasi ei kerro että tiesit tuon kyselijän olevan mies. Jos olisit oikeasti tiennyt, olisit kirjoittanut että miksi testaat minua tai mitä jätkä. Tämä on oikeasti ahdistavaa, olet sairas ihminen. Olet itse muuten myöntänyt että olet masentunut, mutta olet sairas vielä jollain muullakin määrittelemättömällä tavalla kun halut tehdä tällaista.
Miksi täältä eilen oli poistettu se aloittamasi viestiketju, jossa ilmoitit nettiosoitteesi ja sen, että sinulle ei tarvitse ennustuksistasi maksaa, mutta saa, jos haluaa..?
Vierailija:
Miksi täältä eilen oli poistettu se aloittamasi viestiketju, jossa ilmoitit nettiosoitteesi ja sen, että sinulle ei tarvitse ennustuksistasi maksaa, mutta saa, jos haluaa..?
Hyvä kysymys!
Siellä oli muistaakseni joku tappouhkaus joten ehkäpä siksi?!!
Saammeko vielä lisää lapsia? Tai siis uskallammeko yrittää vielä? Sairauteni on arvaamatonta laatua. Näetkö, miten selviän sairauteni kanssa jatkossa?