NIKSI nurkka =)
Tänne hyviä ideoita, kuinka vaikka pitää koti turvallisena lapsille.
- Meillä on laitettu ilmastointiteippiä pitämään laatikot ja kaapinovet kiinni.
- Ja olen teippiä laittanut valonkatkaisinkin, kun lapsi aina sammuttelemassa ja sytyttämässä valoja päälle!
Kommentit (8)
Vierailija:
Jos juustohöylä no liian tylsä tai tulee liian ohuita siivuja niin taita päästä hieman ylöspäin niin lovi suurenee hieman ja terä on terävempi ja tulee paksumpia siivuja
Sokeripalalla on hyvä putsata lieteen jääneet liat pois. Ei sitten lapsi syö niitä.
Kaikki terävät huonekalut on hyvä kääriä paukkumuoviin. Sitä on sitten kiva poksautella, eikä haittaa, vaikka jotain kaatuu päälle. Uusi muovi tilalle.
Kokolattiamatto tietenkin jokaiseen lapsiperheeseen. Matoton lattia on liukas ja maton reunoihin voi kaatua.
Veitsiä, juustohöyliä ja muita teräviä esineitä ei kannata käyttää sinä aikana kun lapsi asuu kotona. Onneksi on kasvikset pakasteina ja leivät ja juustot viipaleina jo kaupassa.
Kuumavesi kannattaa katkaista. Hittoako sillä muutenkaan tekee. Samoin sähkö. Ostaa kunnon makuupussit niillä pärjää kesät talvet.
Juuri tällaista se tuntuu joillakin olevan :)
Vierailija:
Jos juustohöylä no liian tylsä tai tulee liian ohuita siivuja niin taita päästä hieman ylöspäin niin lovi suurenee hieman ja terä on terävempi ja tulee paksumpia siivuja
Näin juuri me kaikki valmistaudumme jo raskausaikana.
Se on mun niksi. Meillä ei ole lapsilukkoja tai siirrelty esineitä toisiin paikkoihin lasten takia. Kaikki on edelleen ehjää, eikä lapsillekaan ole sattunut mitään. Vauvana saivat käydä kuolaamassa alimpien hyllyjen tavarat ja sitten se hohto niistä katosi nopsaan. Taaperoina heidän ottaessa mm. jauhopussin kaapista ja sen levitessä lattialle taaperon annettiin sitten vähän aikaa imuroida itse sotkua pois. Jne.
Väliovien kahvat oli käännetty niin että ne aukesivat ylöspäin kääntämällä.