Onko täällä opiskelevia äitejä?
Milloin ja miten teette niitä tehtäviä? Tuntuu, ettei mulla riitä aika muuten kuin yöllä tai näin aikaisin aamulla.
Kommentit (6)
Eihän se ole kuin pari tuntia iltaisin? Mitä jos harkitsisit lastesi viemistä päiväkotiin muutama tunti aiemmin? Ja sitten menet koululle tekemään tehtäviä ennen tuntien alkua tms?
Yksi ilta viikossa menee koulussa, mutta niitä tehtäviä onkin sitten monikertainen määrä päiväopiskeluun verrattuna. ap
Jos pakerrat YKSIN joka ainoan tehtävän, lapset samalla kintuissasi, niin kuulostaa aika hankalalta. Joko sulla on mies, joka voi välillä katsoa lapsia, jotta saat tehtyä tehtäviäsi tai sitten jos olet yh, voit varmasti laittaa lapset hoitoon.
En ole yh. Mies kyllä on, mutta valitettavasti ei pääse auttamaan nyt lastenhoidossa työkuvioiden takia. ap
Mitä alaa opiskelet? Ainakin kaupallisella alalla työnantajat tahtovat nähdä tiimitaitoisia työnhakijoita.
Miksi budjetti on niin tiukka, etteivät lapset voi olla hoidossa? Opiskelut kestävät aikansa, mutta sitten taloudellinen tilanne helpottuu kunhan valmistut.
Mulla on tänään tasan yksi luento, alkaa klo 11:30. Teen koulujuttuja tässä kotosalla aamusta ja luennon päätyttyä klo 14 en heti juokse hakemaan lapsia päiväkodista, vaan jatkan kannettavallani tuota tehtävää. Haen lapset klo 16, ovat olleet sitten 5 tuntia tarhassa. Menemme kotiin ja illalla lasten mentyä nukkumaan jatkan vielä hiukan.
Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Olen opiskellut alemman tutkinnon niin, että lapset olivat täysipäiväisesti kotona kanssani ja sekin meni ihan hyvin, vaikka olivatkin useamman vuoden nuorempia.