Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asusteet ja housut tähän takkiin tytölle?

05.09.2007 |

Ostin tänään Jyväskylän Oz-babysta kuvanmukaisen takin TYTÖLLE! Mitkä housut ja asusteet yhdistäisit?

http://www.butik-bambino.dk/product.asp?product=14037&sub=0&page=2

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. toi vahva pinkki ei oikein iske.. jotenkin kammoksun tuollaista oikein vahvaa pinkkiä!

Itse mietin housuista mustaa, harmaata tai ruskeaa, mutta meneekö liian poikamaiseksi? Entäs puhdas vaaleanpunainen? Onko hassun näköinen? Siis esim. sellainen vaaleanpunainen mikä Reimatecilla on talveksi?

Pitääkin käydä katsomassa sitä Ticketin pipoa, kun meille on samaa turkoosia syksytakkikin ;) Onko nuo Ticketin pipot ihan puuvillaa ettei talvella pärjää kypärähatun kanssa?

Entäs jos päädyn ticketin vihreisiin (aika saman vihreät kuin vuorikin) toppahousuihin tai mustiin, ruskeisiin, harmaisiin? Niin minkä värisillä ja millaisilla asusteilla saisi tyttömäiseksi?

Olisi varmaan ensin pitänyt miettiä housut ja asusteet ennen kuin takin ostaa... ;) MUTTA KUN.. ;)

Vierailija
2/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hommaisin ruskeat tai Reimatecin ruskean-harmaan-beiget (tai mikä väri tuo nyt onkaan) housut ja ehdottomasti pinkit asusteet :-) Mielestäni vaaleanpunainen tuntuu liian haalealta noin kirkkaan värisen takin kanssa. Myöskin takissa olevan vihreän sävyiset housut olisivat kivat. Vihreilläkin housuilla päätyisin pinkkeihin asusteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseäni ei yhtään tuo shokkipinkki sytytä! No kai sitä pitää vaan kokeilla tuota pinkkiä takin kanssa, jos se omakin silmä siihen tottuisi?! =)

Entäs luonnonvalkoinen pipo? Mutta sitten tietenkään rukkasia ei ole sen värisenä.. hmm.. No täytyy testata sitä pinkkiä ekaksi!!

Vierailija
4/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä vaaleanpunaiselle, niin kuin joku ehdotti niin sen tyyppistä kuin Reimalla tänä talvena. Luonnonvalkoinen myös ok. Itse asustan mielelläni vain yhdellä värillä, olen sen verran konservatiivinen vaateasioissa. Mutta jos haluaa kolme väriä, voisiko ajatella että housut ja hanskat vihreät, pipo valkoinen. En muista onko se Ticketin pipo puuvillaa, voin käydä viikonloppuna tsekkaamassa.

Vierailija
5/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä minkä ikäiselle tytölle tuo takki on ostettu. Pikkutytölle ostaisin jotain pinkkiä vaatetta tuohon takkiin, mutta jos kyseessä jo " iso tyttö" , niin sitten mielestäni sopii hyvin vihreä, harmaa yms värit.

Vierailija
6/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolita, käyn itse tänään katsomassa Oz-Babysta niitä pipoja, kun on muutakin asiaa sinne suunnalle :)

Vierailija
7/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kuvitella yhdistäväni takkiin montaakin väriä; limeä, vahvaa pinkkiä ja tummanruskeata.

Esim. Takki + tummanruskeat housut + tumman pinkit asusteet

tai Takki + tummanpinkit housut + limet asusteet

tai Takki + limet housut (onko liian arka väri?) + pinkit asusteet

Vierailija
8/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistäisin (omena/lime..?). Täällä Turussa on myynnissä Ticketin vihreä pipo joka mielestäni on saman värinen kuin se vihreä tuossa takissa (ei tosin taida olla pakkaskelien pipo ja tuo takki on varmaan lämmin..?) En tiedä mistä housut löytyisi. Saattaisin myös yhdistää tummansinistä tuohon takkiin, mutta tiedän että se väri on monelle kauhistus.