Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä? Poika 1v11kk iässä perhepäivähoitajalle vai päiväkotiin?

Vierailija
05.09.2007 |

Täällä ei ole muita hoitomuotoja kuin nuo kaksi vaihtoehtoa. Ei siis ole ryhmiksiä ollenkaan.

En tunne alueen perhepäivähoitajia eikä ole kokemusta myöskään päiväkodeista.

Poika on mielestäni tosi ujo ja melko rauhallinen. Ei ole vielä juurikaan kiinnostunut muista lapsista mutta lelut ja etenkin kirjat kiehtoo kovasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viihtyy hyvin niin antaisin olla ihan eskari-ikään saakka siellä. Jos vilkastuu ja alkaa kaivata enemmän äksöniä niin päiväkotiin tuossa 4-5v iässä siirtäisin.

Vierailija
2/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niistä vain huonoja kokemuksia ja noin pieni ei osaa kertoa päivän kulusta mitään! Päiväkoti on hyvä paikka ihan pienellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika meni 11kk ikäisenä yksityiseen rovaniemellä. Aivan ihana paikka!

Vierailija
4/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten päiväkoti. Ota selvää hoitajista/päiväkodeista tarkoin ennen kuin haet hoitopaikkaa.

Vierailija
5/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen heitä useinkin lähipuistossa, mutta ovat ihan omaa kuppikuntaansa kuin me äidit. Harvapa meistä henkilökohtaisesti tuntee pph:a? Tai jos tuntee tosi hyvin niin aika masentavaa se on kaverille lasta hoitoon viedä? Musta ainakin se ois outoa. Ihan tuntemattomalle en lastani vie, koska heillä ei ole valvontaa toisin kuin päiväkodin tädeillä.

Vierailija
6/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemalla. Minä tiedän ainakin oman ja kahden naapurialueen kaikki hyvät ja vähemmän hyvät. Jutut kun leviävät nopsaan...

Vierailija
7/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täällä meilläpäin. Kaikki ovat iältään 45-60 -vuotiaita ja haikailevat vain eläkkeelle pääsystä :/

Vierailija
8/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitäs sitten pähkit? Päiväkoti lienee terveempi vaihtoehto sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi