Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että mies aikoo jättää minut hedelmättömyyteni takia...

Vierailija
05.09.2007 |

Tosi kurja olo, että parisuhde ei kestänytkään tätä kriisiä. Mies ei halua adoptoida, vaan haluaa biologisen lapsen, kun pystyy sellaisen saamaankin. Vieläkö voi saada luovutettuja munasoluja? Muita vinkkejä tilanteeseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat sittemmin neljä lasta, ja ovat yhäti yhdessä. ihmettelin vaan silloin motiiveja ...

kurjat fiilikset sulla varmaan, mutta onko tuo nyt vaan mu-tu-tietoa vaan onko ihan tosissaan miehesi sanonut niin?

tää ei varmaan auta ollenkaan asiaa, mutta naimisiin pitäisi mennä rakkaudesta sitä aviopuolisoaan kohtaan, ei potentiaalisten lasten vuoksi. ja ne asiat, että jos ei tulekaan lapsia, pitäisi puhua selväksi ennen naimisiinmenoa. tietty helppo puhua, kun itselle ei ole käynyt noin

Vierailija
2/5 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmasti ottaa asia silti puheeksi - ehkä miehesi mielipide on muuttunut, kun hedelmättömyytesi on tosiasia ja jos ei ole, niin se on sitten siinä.

Tunnen useammankin miehen, joka on vaihtanut vaimoa saadakseen biologisia lapsia, joten ei taida olla ihan harvinainen ajatusmalli.

Mekin keskustelimme jo ennen avioliittoa siitä mahdollisuudesta, että lapsia ei tulisi ja puolisoni oli silloin sitä mieltä, että sitten adoptoidaan -itse ajattelin, että jos lapsettomuus johtuisi puolisosta, voisin hankkiutua raskaaksi satunnaisen hoidon kanssa, eikä puoliso pitänyt sitäkään ajatusta mahdottomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän todennäkösesti ajateli että lääketiede tulee apuun tässä asiassa, mutta niin ei ole käynyt. Hoidot ei auta, emme halua adotoida.

Mutta mieheni sanoo että haluaa lapsia vain minun kanssani tai ei sitten ollenkaan. Uskon häntä.

Minä en kyllä ole koskaan erityisemmin edes halunnut lapsia, mutta siis mieheni takia toki niitä hankkisin.

Vierailija
4/5 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietittiin tuota mahdollisuutta seurusteluaikana

ja molemmat sitä mieltä että puoliso tärkeämpi kun

lapsi. Vuosia menikin saada biologinen ja ikinä mies ei vihjannut että joko lapsi tai ero, tuumasi mulle että sitten ollaan kaksin jos ei rupea onnistumaan. Aika tökeröä laittaa liitolle ehdoksi lapsen saanti.

Vierailija
5/5 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhde oli ykkösasia eikä ero käynyt mielessäkään.

Nyt onnellisesti raskaana=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän