Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselläänhän nyt että; Kuinka moni EI katso BB:tä? En ole koskaan sisäistänyt sen ohjelman ideaa =o

Vierailija
05.09.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi herää.



Ihme sähläystä mun mielestä enkä oikeastaan tajua mikä siinä se perimmäinen idea on...

Vierailija
2/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin, ei vain ole meikäläisen juttu se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaakin tekemistä löytyy. Voi esimerkiksi katsoa kun maali kuivuu seinässä (viihdearvo sama)

Vierailija
4/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti rikkaamman elämän omaavat eivät jaksa kiinnostua, kun on paljon kiinnostavampiakin asioita elämässä kuin toisten elämän seuraaminen.

Vierailija
5/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ärsyttää tuo kauhea vouhkaus siitä, mutta onneksi sitä pystyy aika hyvin välttelemään.

Täytyy vielä ihmetellä, että kuka sinne haluaa mennä? Ei voi olla ihan täysjärkistä sakkia?

Vierailija
6/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää muutenkin tuo telkun tuojottaminen vähälle, niin huonoa ohjelmaa sieltä tulee, parempaakin tekemistä löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla joku valmius omaan mielipiteeseensä kun jotain KAUHEAA ja JÄRKYTTÄVÄÄ tapahtuu siellä. :D Sitten voi tsekata ne higlightsit jostain lyhyestä nettivideosta.



On tosiaan liian tylsä oikeasti katsottavaksi.

Vierailija
8/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opiskelijavaihdossa Briteissä vuosia sitten, katsoin heidän BB:tä jonkin verran. Paljon laadukkaampi oli ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kaudella katsoin silloin tällöin, tokalla muutaman jakson ihan alusta ja vähän joskus seurasin nettisivuja, nyt en oo vaivautunut hankkimaan digiboksia ja netissä en oo käynyt ollenkaan

Vierailija
10/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen katsoin eka kerran about 15 minuuttia ja siihen saa jäädä. mä en käsitä miten idioottia voi ihmiset olla, yks pälättää koko ajan, se yks friikki jätkä loikkii ku elohiiri, sit se yks muija ahdistui siitä tehtävästä oudon paljon ja se yks puhu siitä raskaudestaan. Miten oikeesti noi kaikki säälittävät yksilöt on kerätty??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mainoksesta näin millasta touhua, ja ei kiinosta kyllä ollenkaan kuluttaa aikaansa toisten hölmöilyä seuraten.

Vierailija
12/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisia versioitakaan ole ikinä katsonut. Ei ole oikein mullekaan kolahtanut tuo ohjelman idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvät kirjat jos sitä vapaa-aikaa ylipäänsä illalla jää.

terv. 3 pojan tutkija-äiti

Vierailija
14/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en aio katsoa yhtään. Uskomaton roskaa. Minulla on muutakin - ja paljon järkevämpää ja kivempaa - tekemistä jolla voin iltani täyttää. Valitettavasti tältä saasteelta ei voi täysin välttyäkään, kun siitä jauhetaan lehdissä ja aina on joku joka alkaa puhua siitä kahvipöydässä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailuakin seurasin kaksi ensimmäistä kautta, mutta sen jälkeen tuon tyyppiset ohjelmat ovat menettäneet uutuudenviehätyksensä ja olen palaillut takaisin draamasarjojen katsojaksi. Ai niin, katsoinhan minä vielä Suomen Diilinkin, mutta sen jälkeen en ole tainnut tosi-tv-sarjoja seurata. Alkuun siis viehättivät erilaisuudellaan, mutta varsinkaan päivittäin tulevia ohjelmia en muutenkaan pidä tapanani seurata ja noista tosi-tv-jutuista on tosiaan se vihätys kadonnut. Mieluummin katson käsikirjoitettuja ja näyteltyjä juttuja.

Vierailija
16/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa jotenkin, kun BB:n katselijat luokitellaan kouluttamattomiksi luusereiksi. Kukaan ei tunnusta katsovansa sitä, mutta kummasti tiedetään, mitä ohjelmassa tapahtuu (enkä tarkoita pelkästään tapahtumia, jotka on lööpeissä). Miten voi sanoa, että ohjelma on roskaa, jos sitä ei ole muka koskaan katsonut?



Tottakai mielipiteitä voi olla, mutta naurettavaa väittää, että ei ole koskaan katsonut ja samalla väittää, että ohjelma on roskaa. Miten voi esim tietää että brittien BB laadukkaampi, jos ei ole suomalaista versiota katsonut?



Yksi luuseri-katsoja (korkeakoulun käynyt)

Vierailija
17/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso

evvk

Vierailija
18/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


En katso. Mutta hyvin tuntuu pysyvän silti perillä ihan vaan vaikka yhden kauppakäynnin aikana, kunhan vaan jaksaa lukea jonossa päivän lööpit ;)

Vierailija
19/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vain pitkästyttäkö moniulotteisia ja ihmeellisiä aivojanne tuollaisella sonnalla!



Keskittykää hyvänen aika vain siihen korkeakulttuuriin ja sen miettimiseen useilta eri kanteilta, miten hämmästyttävän edistyksellisiä ja upeasti sivistyneitä henkilöitä olettekaan.

Vierailija
20/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertakaikkiaan kiinnosta. Kaikkeen ne rahaa tuhlaa!