Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10 Kuinka positiivinen on käsityksesi itsestäsi

Vierailija
05.09.2007 |

seksissä.

Kuinka haluttavana pidät itseäsi seksuaalisesti. Kuinka tyytyväinen olet nykyiseen seksielämääsi.

1= vähemmän positiivinen ja 10= hyvin positiivinen. Perustele arviosi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää varmaan tuonne asteikolle3-5 valasituksesta ja mielialasta riippuen.

perustelut: odotan toista lastamme viikolla30, eikä vartaloni enää kiihota miestäni samoin kuin ennen. Ja tiedän miltä tulen näyttämään lapsen synnyttyä; rinnat riippuvat ja maha on täynnä raskausarpia ja löysää nahkaa jolle ei voi itse mitään. tämän huomasin esikoisen syntymän jälkeen, enkä todellakaan haaveile, että tämä raskaus ei pahentaisi niitä.

Vierailija
2/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

seksissä.

Kuinka haluttavana pidät itseäsi seksuaalisesti. Kuinka tyytyväinen olet nykyiseen seksielämääsi.

1= vähemmän positiivinen ja 10= hyvin positiivinen. Perustele arviosi.

Pidän itseäni melko haluttavana, numerona varmaan 8. Ennen oli ehkä 9, mutta minulla on kaksi lasta ja on tullut raskausarpia ja alamahaan sektioarvet. Silti olen mielestäni haluttavan näköinen, en ole ylipainoinen, rintani ovat pienet mutta eivät roiku ja olen kaunis kasvoiltani.

Seksielämääni olen nyt tyytyväinen, tosin useammin ehkä voisi olla. Annan numeron 9´.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropastahan löytäis kyllä aina jotain pientä viilattavaa, mutta eipä niitä jaksa murehtia. Olen ihan tyytyväinen itseeni tällaisena(kin). Seksi on todella hyvää ja sitä on kiitettävästi, eikä kotonakaan ole mitään moitteita kuultu vaikka raskaana ollaankin ja masu jo pömpöttää aika reilusti ja rinnat on isot. Vauhtia on ehkä joutunut pikkuisen hidastamaan ja asentoja miettimään vähän tarkemmin.

Vierailija
4/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että minua rakastetaan. Minäkin rakastan. Seksi on hyvää ja kivaa.

9 pistettä.

Vierailija
5/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee. Mies on jotenkin möläyttelyllään onnistunut latistamaan käsitykseni itsestäni, kun on muistellut, että exillään oli ihanat tissit ja muutenkin ihailee kuulteni muita naisia. Olen kyllä asiasta sanonut ja osaa jo pitää suunsa paremmin, mutta kun jonakin huonona päivänä nämäkin kommentit palaa mieleen. Jotenkin ontuva se selitys, etteihän hänen ihastelunsa vaikuta tunteisiinsa minua kohtaan, ehkä ei hänen kohdallaan (?) mutta minuun kyllä vaikuttavat.

Minulla siis yksi lapsi, pienet, imetyksen tuloksena vähän roikkuvat tissit. Muuten olen kyllä hyvässä kunnossa, ei jäänyt kiloja tms. kun ei niitä paljoa tullutkaan. Aiemmin en edes tajunnut olla niin kriittinen itseäni kohtaan, mutta nyt on kyllä arvostus alhaalla ja estojakin alkaa löytyä.

Siis 4-5

Vierailija
6/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2:n lapsen äiti ja roimasti ylipainoinen, enkä edes mikään klassisen kaunis. Hyvänä päivänä silti ok... =0) Mutta kun peilaa siihen, miten himona mieheni on mun perään, niin pakko olla jotain 7:n luokkaa. Jos ei enemmänkin. Riitän miehelleni ja se riittää minulle.

Tosin, olisin kelvannut joskus jollekin muullekin kuin omalle miehelleni. Mutta se siitä..

Vierailija
7/7 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin positiivinen, seksi on hyvää, mies himoitsee mua erittäin paljon, kehuu mun rintoja ym...