Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok pyytaa haalahjaksi rahaa annettavaksi jollekin jarhjestolle tai yhdistykselle, esim. Oikeutta elaimille tai Maan ystaville?

Vierailija
04.09.2007 |

Mitä tykkäisit vieraana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että jos nuo asiat ovat lähellä teidän sydäntä, niin lähimmät osaavat kyllä arvostaa pyyntöänne.

Onnea häihin! =)

Vierailija
2/7 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tippuis.

Laita joku neutraali mitä vastaan kellään ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ihmiset anna, mitä haluavat. Ja jos nyt ihan ehdottomasti ei halua mitään konkreettista, siis tavaraa tms. niin voi sanoa että kutsussa että tulkaa ilman lahjoja. Ei kai ne lahjat häissä tärkeintä ole?

Ja jos nyt ehdottomasti haluaa pyytää rahaa, niin itse en ainakaan mainostaisi että tämä menee sitten hyväntekeväisyyteen. Se on vähän tekopyhää. Eikö ne rahat voi sitten laittaa mihin haluaa? Mutta tämä vain siis oma kantani, kannattaa kuitenkin tehdä niinkuin oma sydän sanoo =)

Vierailija
4/7 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään törkeää vaan hienoa. Jokainen toisi lahjan kuitenkin anyhow.

Vierailija
5/7 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos laitatte kutsuun suoraan jonkun järjestön tilinumeron, johon haluatte rahat, on tämä täysin ok, minusta jopa todella hienoa ja epäitsekästä. Sen sijaan kerran olin juhlissa, jossa oli parin tilinumero ja viesti, että laittavat rahat siihen ja siihen hyväntekeväisyyskohteeseen. Itselleni tuli ainakin heti sellainen olo, että eivät oikeasti laita rahoja tuohon kohteeseen, väittävät vaan, jotta saisivat enemmän rahaa!

Vierailija
6/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni jokainen antaa mitä antaa tai ei anna mitään

inhottaa kaikki listat joissa toistaan kalliimpia tavaroita pyydetään

parhainta on kun jokainen antaa sen mitä sydämessään tuntee ja haluaa

jos ettte todellakaan itse halua mitään niin merkitkää se kutsuunn

mielestäni on naurettavaa pyytää katukissoille rahaa häissä

en ainakaan itse antaisi killinkiäkään

Vierailija
7/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen niistä silitysraudoista, kattiloista ja kahvinkeittimistä on varmasti oikein syvältä sydämestä ja tunteen palolla valittu... Älkää nyt viittikö. Moniko on joskus ajatellut näin:

" Tunnen nyt sydämessäni että haluan antaa näille häälahjaksi kaksi tyynyä" . Kunhan vaan ostetaan jotain ja sillä selvä.

Hyväntekeväisyyslahja on oikein hyvä idea jos se kohde on joku luotettava ja hyväksi havaittu ja sellainen että kaikki vieraat voivat hyvällä omallatunnolla sitä tukea.