Masentaa olla vaan miehen rahoilla elävä luuseri.
Meillä on kivasti rahaa ja mm. maksullista siivousapua. Saan harrastaa, matkustella, shoppailla.
Olen vain niin saamaton, etten jaksa ikinä opiskella loppuun.
Tapasin mieheni ollessani 19 ja nyt minua on alkanut tympiä tämä turhuuteni :(
Kommentit (14)
oletko nyt jossakin opiskelemassa vai mitä teet?
Minä ole mieheni rahoilla elelevä luuseri, koska mulla on mielisairaus. Lisäksi olemme köyhiä kuin kirkonrotat.
Jos tuntuu ettet pysty tekemään mitään järkevää, sulla on varmasti myös rahaa hoidattaa pääsi niin kuntoon kuin sen saa.
Olen siinä hiukan yli kolmenkymmenen. En opiskele nyt olen vain kotona.
ap
aloitin opiskelemaan - taas - olen myös keskeyttänyt sitä ja tätä kokeiltuani aikani, etsin yhä itseäni
Nyt on hyvä aika itsenäistyä ja keksiä jotain päämäärää kun 30 v lähestyy.
Mistä voisi saada apua ammatinvalintaan? olen joskus aikoja sitten käynyt ammatinvalinnanohjaajalla työkkärissä.
ap
Missä olet hyvä? Mikä sinua kiinnostaa?
Miksi nuo opinnot kaikki keskeytyivät?
Luuserius on sinulla vain korvien välissä, kukapa nyt ihan oikeasti töitä haluaisi tässä ylikorkean verotuksen ja paskojen palkkojen maassa tehdä?
Mun mies on suhteellisen varakas ja oli " haksahtanut" nuorena naiseen, jonka kanssa pari lasta. Noin 35-vuotiaana jätti vaimonsa (ilman toista naista, mikä miehillä on aika harvinaista) siitä syystä, että häpesi kotona lojuvaa ja oelkän peruskoulun käynyttä vaimoaan. Sanoi, että yritti tukea kaikkeen mahdolliseen, mutta sohva ja saamattomuus veivät aina voiton. Olisi kuulemma pitänyt olla nuorempana viisaampi valitessaan kumppania. No, sellaista se on, kun 17-vuotiaana aletaan pykäämään perhettä.
Siis päätös, että kun jotain aloitat, et keskeytä. Kiellät itseäsi shoppailemasta jne, ennenkuin saat opintosi päätökseen. Sen jälkeen vasta palkitset itsesi.
Useimmat raataa hikisessä konttorissa kehnolla liksalla maksaakseen ylisuurta asuntolainaansa ja koettaakseen jotenkin selvitä laskuista ja menoista. Ja sinä onnellinen ap vaan valitat! Ettet häpeä!
sinulla ei ole syytä hävetä elämäntilannettasi. Mutta sinulla on syytä hävetä itseäsi.
Milloin se on arkkitehti, milloin hieroja, museologiaakin luki aikansa, mutta pääosin se vaan sisustaa ja matkustelee niiden saksan ja suomen kotien välillä ja sisustaa jotain hirsihuvilaa jossain päin saaristossa. Tekee siis jatkuvasti jotain, mutta ei ikinä mitään työkseen vaikka koulutuksen hankkiikin.
En ole vain vieläkään löytänyt minua kiinnostavaa alaa. Olen aloittanut ja keskeyttänyt mm. merkonomiopinnot, lukion, lähihoitajaopinnot.
ap