Mitä teidän 7-9vuotiaat harrastaa?
Onko harrastuksia yksi vai useampia ja kuinka usein niitä on?
Meillä ekaluokkalainen tyttö pohtii mitä haluaisi harrastaa ja itse olen sitä mieltä että yksi harrastus ja kerran viikossa
Miten muilla?
Kommentit (33)
Olis ollut toinenkin harrastus, mutta kun viikossa ei päivät riitä niin piti valita.
vaikka tuntuukin aika paljolta toi useampi harjoituskerta viikossa. Ongelmana meillä on se, että saa tytön syömään riittävästi ennen (hyvissä ajoin tietenkin) reenejä ettei tule illalla päänsärkyä. Tyttö sanoi, että hän valitsee telinejumpan, koska se on ihan kuin huvipuistossa olisi =)
telinevoimistelua valmennusryhmässä 3krt/viikko 2tuntia kerrallaan :)
kilpaileeko tyttösi?
Meillä myös kisat ovat odotettuja tapahtumia =)
Meidän tyttö syö kyllä ihan hyvin ennen treenejä mutta aina on kunnon nälkä treenien jälkeen,otammekin aina eväät mukaan niin voi kotimatkalla jo syödä vähäsen.
Ja juomana on laimennettua täysmehua,saa siitä enemmän energiaa kuin pelkästä vedestä
t.3
niin mitä tykkäätte kohteesta 430506?
Ajateltiin mennä katsomaan sitten kun seuraava näyttö.
Itse tykästyin,sopii meidän perheelle
Tosin ei olla nähty kuin kuvat,toivottavasti yhtä kiva luonnossa :)
Tykkää itse tosi paljon tästä harrastuksestaan.
kerran viikossa. Pianonsoiton aloitamme nyt syksyllä tai ensi keväänä.
Iltapäivät liikuntapainotteisessa kerhossa.
jääkiekko 2 krt /vk
sähly joka toinen vk
uimakoulu satunnaisesti
4 h-kotitalouskerho, 4-h lemmikkieläinkerho, kansanmusiikkikerho ja kuvataidekerho. Tyttö itse sanoi haluavansa mennä _kaikkiin mahdollisiin_. Ja nämä ovat siis aikavälillä 13-16, jolloin tyttö olisi iltapäiväkerhossa muutenkin. Illat on rauhoitettu kotiin.
Haluan pitää lapsilla koko ajan yhden liikuntaharrastuksen ja tuo kuvis oli tytön oma toive, on siitä ihan innoissaan.
käy kerran viikossa ratsastustunnilla. Kerran viikossa koko perhe käy uimassa (iskä, äiti, 9, 7 ja 4-vuotiaat pojat).
Kahdella nuoremmalla ei vielä muuta uinnin lisäksi. Noh, muuten kyllä sitten pyöräilevät ja liikkuvat pihass paljon. Niin ja vanhin on kiinnostunet keräilystä, kerää esim. vanhoja legosarjoja ja erilaisia lelulinja-autoja. Niitä onkin löytynyt kirppareilta, huutokaupoista jne. kohta 300 erilaista :)
7v typy